7 sierpnia 2011

The ABSENCE.

Wybaczcie mi moją chwilową nieobecność, ale miałam dużo  pracy no i weekend nad jeziorem;-) Dziś, jako że nie miałam czasu na nic nowego, wrzucam zdjęcia zrobione jak miałam jeszcze brązowo-rude włosy...czyli 3 miesiące temu? ;-)
Sorry for being absence, but I had a lot of work and a week-end at lake... Todays pics were taken few months ago when I was ginger... ;-)












 




spódniczka(skirt)-atmosphere' top-h&m, naszyjnik(necklace):Camaieu, buty(shoes):Deichmann, kopertówka(clutch): Pimkie




18 komentarzy:

  1. Och :) Jak masz na imię, nie wiem czy mogę pytać, ale głupio mi pisać "love-makeup-fashion, jesteś zawsze taka miła" :D.
    Super kobieco wyglądasz, co to za okazja? Chciałabym takie szpilki, ale nie mogę znaleźć idealnych i w granicach 100-150.
    A, bardzo dobrze Ci z taką fryzurą pokręconą!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie wyglądasz! myślałam, że masz na sobie sukienkę :)
    a jeśli chodzi o torebkę to nie łamie się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. włoski masz cudowne ! bardzo sie dobrze na ciebie patrzy !


    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ubrania!!:)
    Zapraszam do mnie!

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta sukienka. Ale ja chętnie przerobiłabym ją na spódniczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eve: rozumiem, ale to jest spódniczka i top ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz ślicznie w tych włoskach :)
    zawsze marzyła mi się taka fryzurka, ale moje włosy są tak niesforne, że nie mogę z nich zrobić żadnej fajnej fryzurki...i chyba wolę Cię w ciemniejszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fryzurę to masz genialną, zazdroszcze szczególnie koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy naszyjnik i fajna spódniczka.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też ślicznie kochana! sama nie wiem, które lepsze, obie wersje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. w rudym też Ci uroczo :) świetne zdjęcia, naszyjnik - cudo!! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie Olu dziękuję Ci, że zawsze jesteś u mnie i miło mi się tu wpada :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna spódnica - fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx