21 sierpnia 2011

Best shops you could recommend?! GIVEAWAY

Czy znacie sklepy internetowe, które mogłybyście polecić? Za jakość, niską cenę, dobrą obsługę, szybką przesyłkę, świetne okazje, duży wybór?

Ja osobiście nie przepadam za kupowaniem w sieci, ponieważ jestem osobą, na której zawsze coś jest nie tak - a to but za mały, za duży, bluzka zbyt obcisła lub wręcz przeciwnie. Jestem niewymiarowa ;-))

Nie licząc kilku zakupów oczywiście (buty ze stylowych butów, które okazały się za duże;/ a pieniędzy za przesyłkę nie zwrócili, bo tak mają w regulaminie o czym wiedziałam i to zaakceptowałam mimo, że jest to niezgodne z prawem(poczytajcie trochę), no i kilka prezentów.

Jestem osobą, która musi najpierw dotknąć żeby kupić. Jednak wiele z Was z powodzeniem kupuje online i to za śmieszne pieniądze prawdziwe perełki.

powiedzcie mi więc : JAKIE SKLEPY ONLINE MOŻECIE POLECIĆ, Z JAKIMI MIAŁYŚCIE STYCZNOŚĆ?:*

Adresy  z  krótkim opisem (za co,dlaczego, co, gdzie z kim:P) zostawiajcie w komentarzach, później zrobię podsumowanie, które niejednej z Nas się przyda ;-)

Do you know some online shops you could recommend? If the answer is yes please leave a comment with a short description and a link to the page. It will help all of us cause I'm planning to do the sum up.

Moich propozycji nie podaję, zrobię to w podsumowaniu ;-)




PRZYPOMINAM O TRWAJĄCYM ROZDANIU! WIĘCEJ INFO NA PRAWO OD NOTKI (ZDJĘCIE Z PARASOLKĄ:P)

3 komentarze:

  1. Nie znalazłam jeszcze sklepu internetowego, który by mnie zadowolił, ale być może własnie dlatego, że sama przez internet mało kupuję. Mam tak samo jak Ty - albo coś jest za duże, albo buty spadają mi z nogi (mam szczupłą stopę). Chętnie poznam sklepy internetowe godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja dużo kupuję przez internet. Powiedziałabym nawet, że zakupy w realu zdarzają się sporadycznie w porównaniu do internetowych.
    Polecane sklepy? Zdecydowanie Asos (głównie sukienki), często kupuję ubrania w Awanti (hurtownia), buty z hurtowni Sigma, a oprócz tego Allegro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx