10 sierpnia 2011

Polskie celebrytki, których styl uwielbiam EDYTA HERBUŚ VS. MAŁGORZATA SOCHA

Jak w temacie dziś trochę o polskich celebrytkach, które swoim stylem podbijają serca wielu kobiet/mężczyzn. Ten wpis poświęcę 2 kobietom. Będzie to Edyta Herbuś i Małgorzata Socha. Obydwie zabójczo piękne, zgrabne i czarujące - oczywiście wg mnie.

Edyta przeszła wielką metamorfozę jak chodzi o styl, początki miała trudne i mimo niebanalnej urody i pięknego ciała krzywdziła się strojem. Musiało minąć trochę czasu, by przemieniła się w istnego łąbędzia.




Prawda, że jest cudowna?!:-) Zawsze potrafi podkeslić w sobie to, co ma najpiękniejsze i o to chyba chodzi w modzie.

Małgorzata Socha

(wszystkie zdjęcia pobrane poprzez grafikę google.jeśli któreś z nich jest Twoje i nie chcesz, by było umieszczone na mojej stronie, proszę o kontakt)

A co sądzicie o Małgosi? Wg. mnie jest piekną, szczupłą i wysoką kobietą, na której nawet worek wyglądałby pięknie i z klasą!

A ZDJĘĆ MOGŁABYM DODAĆ JESZCZE ZE STO, PONIEWAŻ OBIE PANIE MIAŁY MNÓSTWO UDANYCH STYLIZACJI, ALE TO JUŻ ZOSTAWIĘ DLA WAS ;-)


KTÓREJ STYL JEST WAM BLIŻSZY? EDYTY HERBUŚ CZY MAŁGORZATY SOCHY?


17 komentarzy:

  1. ooo, ja wolę Sochę, świetny styl

    OdpowiedzUsuń
  2. obie sie swiewtnie ubieraja! maja pieniadze i stylistow naokolo;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę akurat Sochę i jej styl jest mi bliższy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w zasadzie żaden, bo mam zupełnie inny styl, ale ogólnie bardziej lubię Sochę. Za to styl Ani Dereszowskiej też mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ile Sochę bardzo lubię, to sama Herbuś strasznie mnie draźni

    OdpowiedzUsuń
  6. Bliży mi jest styl Edyty ;)
    jednak Edyta bardziej przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie, Herbuś bardzo się wyrobiła i nie jedna z dziewczyn chciałaby brać z niej przykład :)
    a Małgosię Sochę po prostu uwielbiam za wszystko i zgadzam się, że nawet w worku na kartofle wyglądała by rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej Sochy, zawsze wyglada z klasą:)
    swietny blog:)

    zapraszam do nas:)
    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć piękna ;) tu monique05 :D Teraz też jestem na blogspocie hihi buźki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą oglądalnością to nie wiem xD Ale dziękuję za dodanie do obserwowanych i polubienie strony na fb ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też podziwiam Małgorzatę Sochę za urodę - jest piękna w sposób naturalny i chyba faktycznie we wszystkim wyglądałaby dobrze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Socha jest Śliczna...i ma świetną figurę...Ona wie że jest piękna! zapraszam również do mnie na bloga..będzie mi miło :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak! Socha ma wyczucie stylu. wie co w modzie piszczy, ale nie jest przesadna. doskonale dobiera stroje do okazji. uwielbiam ją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię obie Panie i na prawdę na każdym zdjęciu pięknie wyglądają.
    F.L.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx