19 sierpnia 2011

When there's a will, there's a way..

Dzisiaj znów zdjęcia mające hmm 3 miesiące? ;-) Jako, że te kilka miesięcy temu myślałam, że nie będę zamieszczać zdjęć z widoczną twarzą toteż wkleiłam 2 zdjęcia kiedyś nie pokazując szczegółów. Teraz gdy mam okazję pokażę najciekawsze ;-))
2days pics have 3 months? I thought I didn't show my face, but everything changed. Now, some of the 'best shots' :P











Może jakieś hype?!:))


p.s PRZYPOMINAM O TRWAJĄCYM DO KOŃCA MIESIĄCA GIVEAWAYU!:*  INFO NA PRAWO OD WPISU:)

19 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie!:)
    Świetne 1 i 2 zdjęcie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks fun!!! Cool pictures :)

    Yours Truly,
    Tam

    www.yourstrulytam.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałaś chować taką piękną buźkę?? dobrze, że zmieniałaś zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nic mi tutaj do siebie nie pasuje...Przede wszystkim buty, które zdecydowanie skracaja Ci nogi :( Świetna spódniczka,bluzka...każdy element z osobna jak najbardziej TAK, niestety absolutnie nie w takiej kompozycji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Eve a mi się właśnie podoba! co do skrócenia nóg to się zgadzam w 100%, bo to wiem:P ale reszta mi do siebie pasuje! dzięki za opinie wszystkim:*

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, marynarki mam rozmiar S, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz;)
    przepiękne, długie włosy!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko super ale zmieniłabym torbe na czarną :)))http://stylistykowo.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 zdjęcie boskie :)
    Podoba mi się połączenie luźnej bluzeczki z dość elegancką spódniczką ;)
    Do tego masz piękne włosy! ;)


    dodaję do obserwowanych
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna kreacja, wysoka jakość zdjęć i niezłe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx