18 sierpnia 2011

ROZDANIE! Srebrno-czarny makijaż oczu

PRZYPOMINAM O ROZDANIU, WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIECIE KLIKAJĄC NA ZDJĘCIE POD PARASOLEM NA PRAWO----------------------------------------------------------------> 
Dziś, z braku aparatu zamieszczam makijaż oczu step-by-step. Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodoba, a opis pomoże w wykonaniu!;-))
 2day a step-by-step make-up. Hope ur gonna like it and the description will help you.


1. Nakładamy biały, połyskujący cień na górną oraz delikatnie dolną powiekę.
 First, white sparkling shadow on up and down eyelid



2. Następnie srebrzysty cień(nr 2) do połowy powieki
Then, silver shadow from inside to the middle of an eyelid 


3. Ciemny szaro-czarny cień od połowy do zewnętznego kącika, wyjeżdżając poza linię oka, by nadać oczom koci kształt. Dolną powiekę pokrywamy w całości ciemnym cieniem
Dark grey-black shadow from the middle to the outside of an eyelid, doing the effect of a cat eye. Down eyelid fully covered by the dark shadow



4. Teraz kolej na tusz do rzęs - ja użyłam wygranego pogrubiająco/wydłużającego Max Factora.
Now it's time for mascara





5. Usta malujemy szminką w odcieniu nude i gotowe;-)
We use nude lipstick to lips and it's done

Kosmetyki, których użyłam : cienie oriflame, tusz Max Factor, 

 p.s Brwi nie widać, ale paletką Loreal (z penelopą) przyciemniłam brwi ;-)

 Jak się podoba?
 how do u like it?

MAM NADZIEJĘ, ŻE WYBACZYCIE BRAK ZDJĘĆ CAŁEJ TWARZY, ALE MAM PROBLEM Z CERĄ, WIĘC LEPIEJ ICH NIE POKAZYWAĆ SZERSZEJ PUBLICZNOŚCI :P

WŁAŚNIE ZNALAZŁAM ZDJĘCIA ZE STAREJ SESJI, WIĘC OCZEKUJCIE WKRÓTCE NOWEGO POSTA!;-* 

17 komentarzy:

  1. wygląda to rewelacyjnie!;) sama spróbuję !
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny make up, pasuje Ci ;) i w ogóle to masz świetny kolor oczu, zawsze chciałam mieć brązowe... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, będziemy próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, interesujące i pouczające:)))

    http://playwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten srebrny make-up, idealnie podkreśla Twoje oczy :))) Jak, że mamy taki sam kolor moze nawet sama si,ę zainspiruję :)))

    Buziaki i dziękuję za wszystko!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż :)
    ale nawet jakbyś tłumaczyła mi jak krowie na rowie to i tak takiego sama sobie nie zrobię :P
    w makijażu kolorowym ograniczam się do tuszu, czarnej kredki, pomadki lub błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, coś mi mówi że do mnie też taki by pasował ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :)
    czy rysowałaś kreski czy to cień?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx