11 sierpnia 2011

I think we waited, long enough babe..

Hejka! Dzis przedstawiam Wam mój nowy, ulubiony sweterek - prezent od Sabiny:* z MUSKATO 

Bardzo mi się podobają szersze rękawy na górze oraz ozdoba ;-) A wam jak się podoba sweterko/sukienka?!
 

Postanowiłam połączyć go z nowym, baardzo świecącym paskiem, który kosztował mnie całe 60 gr :P nowymi, równie świecącymi baletkami, tym rzem 12,99 :D i płaszczykiem od c&a z lumpka za 40 zł :)
A zapomniałam o torbie, równiez lumpek 50 zł (wytargowałam:P). Bransoletki h&m i asmosphere.




Jak się podoba?!




















12 komentarzy:

  1. Świetny zestaw i makijaż : )
    Torebka i płaszczyk najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz mi napisać jak dbasz o włosy :)? jakimi kosmetykami je pielęgnujesz?
    bardzo ładne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ega! Bardzo mi się podoba ta swetero-sukienka ;) I pasek świetnie do tego pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw fajne fotki lubie ogladac takie ot nie pozowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah nie wiem jak to się stało, że w poprzednim komentarzu napisałam "Ega" :D miało być Elo :D:D
    Co do eyelinera no to wiadomo, ze to moja subiektywna ocena, jednym pasuje, innym nie, zresztą tak jest z wszystkim :)
    A ten sweter jest przeboski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super płaszczyk, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham Twoją kurtkę! A właściwie płaszczyk :)
    Pięknie Ci w czerni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za tyle kupiłąm torbę w Mango ;) (przecena 279 na 49)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx