28 lipca 2011

NEW IN - wyprzedaże

"..to the place that I've been dreamin' of.."
____________________ 

Jak wiemy mamy sezon wyprzedaży i teraz chyba jest najgorętszy okres. Przeceny sięgają do 70% czasami mam wrażenie, że jeszcze więcej. Ja w tym roku zbyt dużo nie planowałam kupić, bo zbieram na wakacje, ale drobne rzeczy nie zaszkodzą. (:P)
Weszłam do galerii zwrócić piękne pomarańczowe spodenki (pewnie wiecie które, te krótkie z szerszą nogawką), bo wzięłam 40tkę, ale kosztowały 20 zł i było szkoda nie wziąć, jeszcze tak mi się podobały, ale w domu okazały się za duże. 
Wymieniłam je na:



COŚ NA CO POLOWAŁAM GDY KOSZTOWAŁO..


A JA TO KUPIŁAM ZA 20 ZŁ! NIE WIECIE JAKA BYŁAM ZADOWOLONA ;-) MÓJ WYMARZONY NASZYJNIK Z PIÓRAMI (piórkami tego nazwać nie można :P) 


No i jeszcze 'torebkę'. Pani mnie namówiła przy kasie, za 19.90 torebka z zawartością za 200 zł alb ponad. Nie wszystko mi się podoba, ale apaszka, perełki z serduszkiem i bransoletka jak najbardziej!






Co sądzicie o pierścionku czaszce? hehehe ;-)) 



Perełki za 10zł





I MOJE POLICJANTKI ;-P  Coprawda w Orsayu były przecudowne, z rzędem krzyształków na górze, ale kosztowały 70 zł, te póki co mi wystarczą ;-) Z 35 zł na 11 Camaieu ;-)



Jak chcecie coś upolować za niską cenę i oczywiście jednosezonowe, bo nie sądzę, by okulary przetrwały więcej to polecam Camaieu i Glitter ;-)



Pozdrawiam i całuję ;-):-*

8 komentarzy:

  1. Udane zakupy, widzę. :)

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik z piórami jest śliczny! gdzie go można kupić? wydaje mi się, ze widziałam go w którymś sklepie ale nie wiem którym..

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, Glitter ;-)) spiesz się póki są!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. eh nic mi nie mówi ta nazwa, to w jakiejś sieciówce? jeśli miałabym strzelać to wydaje mi się, ze w parfois widziałam coś na ten wzór;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zaszalałaś;)
    udane zakupy!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa ta biżuteria... ma w sobie 'to coś' :) i za fajne pieniądze. Mam podobne okulary:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też zostałam namówiona na taki woreczek w gliterre ale nie miałam tyle szcześcia co ty
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx