3 lipca 2011

2 proste zestawy z powtarzającymi się elementami

JAK SIĘ PODOBA NOWY WYGLĄD BLOGA? ZMIANA GÓRNEJ CZĘŚCI I DODANIE ZDJĘĆ PO BOKACH POD ARCHIWUM? PROSZĘ O SZCZERE OPINIE W KOMENTARZACH I W ANKIECIE ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA LEWO POD MOIM OPISEM :)

poprzednia ankieta: Czy moje wpisy są interesujące, a zdjęcia dobrej jakości? 

1.  8 głosów  wpisy są ciekawe, ale zdjęcia mogłyby być lepsze
2. 6 wpisy są ciekawe, zdjęcia są dobrej jakości
3.  3 Nie na wszystko 

Na pewno wyciągnę wnioski :-) Po to te ankiety robię :-) Dziękuję za udział!:* 

 .............................................................................................................................................................


Znowu zwyczajne sety, w których czuję się dobrze i co najważniejsze są idealne na lato! Chociaż teraz nas nie rozpieszcza...
Spódniczkę kocham, ale jest na gumce i trzeba ją uporczywie podciągać, bo ona najchętniej odsłoniłaby wszystko! 
Again ,just some simple outfits that I like. I feel very well wearing it, it's very comfortable, not telling you that my skirt always tries to show the world everything!





 
spodenki(shorts):no name, buty(shoes):Deichmann, top:Pimkie, sweter(sweater): carrefour market :D, bransoletki(bracelets):h&M, kolczyki(earings): f&f

Na sweterku są złote 'dżety', które sprawiły, że od razu go pokochałam :) A cena? 25 zł :)
 There are some gold elements on the sweater that made me love this! And a price? ab.5 euros ;)

A TERAZ DRUGI ZESTAW... ZE WSPOMNIANĄ SPÓDNICZKĄ :) 
now the second outfit with a skirt I've told you about










spódniczka(skirt): Pimkie, top atmosphere: SH, torebka(bag):atmosphere, bransoletki(bracelets): h&m, kolczyki(earings): f&f, buty(shoes):Deichmann


 I to już koniec zdjeć z powtarzającymi się elementami tj. torebka atmosphere czy buty z Deichmanna. ;-)

And now it's the end of the photos with the same elements like atmosphere's bag or Deichmann's shoes. ;-) 

PYTANIE BRZMI: CO WAM SIĘ BARDZIEJ PODOBA? Which one do you prefer? :)




 MACADEMIAN GIRL: A TY WYSYŁASZ ZGŁOSZENIE DO KONKURSU STYLOWYCH? ;*


ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA BLOGA! JUŻ NIEDŁUGO JAKIŚ MAŁY KONKURS NA POWITANIE ;-)


zapowiedź...soon 










14 komentarzy:

  1. drugi zestaw jest mistrzowski - wszystko mi się podoba, kiecka jest nieziemska, wyglądasz obłędnie zgrabnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi super! Pierwszy jak dla mnie trochę za czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw < 3.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam+obserwuję Klemcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. nowy piękny header! hmm, ale nie wiem, co wolę, bo oba pasują i generalnie wiesz, że ja to ciebie w każdym wydaniu uwielbiam :) :*
    drugi zestaw bardziej "mój", ale mon dieu, ten błekitny sweter to prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 zestaw <3
    A gdzie kupiłaś torebkę, bo mi się takie podobają.
    u mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie stylizacje :) dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. druga stylizacja podoba mi się o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam cie do nas na konkurs http://www.stylowedziewczyny.pl/archives/188

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe stylizacje:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 stylizacja bardzo przypadła mi do gustu;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo pisać, wszystkie te stylizacje mogłabym założyć na siebie od razu. Jak najbardziej w moim stylu a spódniczka i torebka. Boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ze Stylowych. A jakie to zobaczysz wkrótce ;)
    Co do kopertówek, to już dawno Ci odpisałam! Tylko nie pamiętam czy u Ciebie czy u mnie gdzieś :P

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi zestaw mi bardziej przypadł do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny ten sweterek w kolorze royal blue:)


    www.style-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx