22 lipca 2011

Screamin like never before.

"...Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux..."

Dzisiaj prezentuję Wam zestaw na cieplejsze dni lata, niestety pogoda za oknem nie nastraja zbyt pozytywnie, ale mam nadzieję, że te zdjęcia Was nastroją!;-)

Today a set for  sunny days, unfortunately the weather does not make us happy, but I hope this pics will!;-)








tunika(top) - Wallis, spodenki(shorts): River Island, torba(bag): Pimkie, wisior(necklace): F&F, buty(shoes);Deichmann

11 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny blog;)

    zapraszam do nas new;)
    fashion-ache.blogspot.com


    K&M

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie, jak letnio!
    i mały książę w bonusie...:) no, co prawda, to prawda, ale cherie, przecież to co widoczne, też często ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz :))
    Emilka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na mojego bloga o modzie. Sporo outfitów :

    http://old-school-hollywood.blogspot.com/

    zachęcam do obserwacji mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) ta tunika wygląda jak sukienka :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaaaak!!!! Dzięki kochana!!!
    Wyglądasz jak uczennica, a nie nauczycielka ;D
    Ślicznie, świeżo, delikatnie :)
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :)

    Nominowałam Twój blog do One Lovely Blog Award.
    Szczegóły na moim blogu.

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od kostek w gore super, tuniczka jest urocza ale moim zdaniem te szpilki zupelnie nie pasuja :/ caly stroj jest bardzo mlodziezowy a szpilki wrecz eleganckie i paniusiowate. takie jest moje skromne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx