1 lipca 2011

Recenzja 2 lakierów do paznokci oraz cieni do oczu Maybelline NY

Tak jak obiecałam dzisiaj recenzja ;-) Dziękuję za komentarze :* Miło jest pisać gdy komentujecie :) Na pewno się odwdzięczę i odpowiem na każdy zaraz po napisaniu posta ;)
Like I promised today a review - 2 nail polishes and maybelline eye quad. Thx for every comment :* It so nice when you leave comment ;) I'm surely gonna reply just after this post ;)


1. LOVELY CRYSTAL STRENGTH

2. BASIC 




1. Zacznijmy od kilku zdjęć lakieru Lovely na paznokciach.







Cena: ok.6 zł
Trwałość: lakier zaskakująco dobrze trzyma się na paznokciach! Nie odpryskuje, a stopniowo ściera się od góry, co wyróżnia większość drogich lakierów tj. Dior (ale to innym razem) - powyżej zdjęcia lakieru już 4 dzień na płytce!
Opakowanie: bardzo kobiece, z kryształkiem na zakończeniu.
Inne: ogromny wybór kolorów, przystępna cena

Ocena: 6/6


2. BASIC (dostępny w drogerii Schlecker)





 Cena: 2,50 zł
Trwałość: 2-3 dzień zaczyna odpryskiwać
Opakowanie: nothing special:P
Inne:  mimo, że w miarę szybko odpryskuje to kolor cudowny i wart kupienia:) p.s mały wybór kolorów bodajże 4-5.

Ocena: 4/6 

A teraz kolej na cienie Maybelline.. dziś te niebieskie ;-)



 Opakowanie: poręczne plus aplikator 4stronny
Cena: 30 kilka zł
trwałość: bardzo trwałe, ale jak zrobimy je na 'zbyt mokro' to mogą się zwałkować (zdjęcie poniżej)
Inne: świetne na mokro! wystarczy zwilżyć pędzelek - ale dość porządnie - i po kolei każdym kolorem - najpierw najjaśniejszym, by stworzyć miejsce do popisu ciemniejszych odcieni - a dalej to już wg. uznania ;-) BARDZO WYDAJNE! 

Ocena: 5+/6 


zdjęcie po 10 godzinach na oczach! definitywnie na lewym oku zbytnio namoczyłam pędzelek, bo zazwyczaj się pięknie trzymają co widać po 2 oku. Nie stosuję bazy na powieki. 




 Na 2 zdjęciu widać lekko pokruszony tusz do rzęs na oku - to też Maybelline One-by-One. Tusz świetny, super pogrubia, wygodnie się nim maluje, ale się kruszy ;/


zapowiedź.. soon




KISSES:* IDĘ POODPISYWAĆ NA WASZE KOMENTARZE;-)


p.s POLECAM STRONĘ ZE ŚMIESZNYMI FILMAMI, ZDJĘCIAMI ITP - COŚ NA WZÓR DEMOTÓW, ALE DOPIERO ZASTARTOWAŁA - NAPRAWDĘ ŚWIETNA! 
  

18 komentarzy:

  1. Odnośnie lakierów, osobiście nie wiem jak to robię, ale mi żaden a to żaden nie wytrzyma dłużej niż dzień. Odpryskuje i koniec, a ni pracuje na budowie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery z basic są u mnie bodajże za 4,99;d

    różowy fajny kolor, taki stonowany :)

    zapraszam do czytania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to rozpisałaś ♥
    Dzięki za kom < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor tego lovely crystal- od dawna takiego szukałam :) Na Twoich paznokciach prezentuje się cudownie :)
    Bardzo fajnie prowadzony blog :))

    OdpowiedzUsuń
  5. żółty lakier - prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję obserwuję :)
    dziękuję Ci kochanie :)
    nie lubię żółtego, ale ten jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaję do obserwatorów, miło się czyta. :)

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kolory, a czy spotkałaś się z kolorem jasny Nude? ;))

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowy lakier jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam recenzję kosmetyczne! Można się naprawdę w ciekawy sposób dowiedzieć dużo o danym produkcie. Przyznam, że oba lakiery, które zaprezentowałaś przypadły mi do gustu, żółty już mam, więc pora zaopatrzyć się w różowy, bo ślicznie wygląda na paznokciach! :)

    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię lakiery lovely ale u mnie to wszystkie absolutnie bez względu na to ile kosztowały trzymają się na paznokciach 2 no góra 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  13. te zzolty super;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy średnio mi się podoba, ale za to drugi super :) Mam podobny kolor z Barbry i nazywa się "Drwiny z cytryny" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj oj dziękuje Ci bardzo,dziękuję :D
    świetny kolor lakieru..i zapowiedź,ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ten różowy lakier;) I MASZ PRZEPIĘKNE PAZNOKCIE:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam żółty lakier Lovely. Teaż jestem z niego bardzo zadowolona. I nawet płytki nie przebarwia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Po twojej recenzji musze wypróbować ten lakier z lovely. Zapraszam do mnie na ahhmniam.bloog.pl cos z kulinarnymi jedzonkami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx