29 lipca 2011

OUTFIT nie w moim stylu. WAKE ME UP IN SAN FRANCISCO!



Tak jak w tytule nie jest on w moim stylu, ale tą tunikę mama przywiozła mi z Francji 2/3 lata temu, a miałam ją na sobie zaledwie 1 raz. Co by nie było jej smutno, dziś wstawiam zestaw z jedną z 2 tuniczek w roli głównej :D Zdjęcia robione kilka dni temu, więc jeszcze mam jaśniejsze włosy ;-)


JAKIE MACIE ODCZUCIA CO DO TUNIKI?








japonki (shoes);no name, spodnie(pants):Camaieu, tunika(blouse) & bransoletka(bracelet): from France, okulary: marketowe:P (no name)

8 komentarzy:

  1. piękna bransoletka i bluzeczka i do tego na pięknej kobiecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta tunika! taka dziewczęca :)
    Dzięki za wszystko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba. Nie mój kolor, ale wzorek i krój są super.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, choć tematyka mojego bloga jest całkiem inna:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    Sol

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje 10tys odwiedzin:)
    akurat ja na swoje odwiedziny cos szykuje:)
    ale to wszystko w swoim czasie..

    tunika mi sie nie podoba nie moj styl,
    ale kolorek ma bardzo ładny, wszystko dobrze sie komponuje z rybaczkami, tak ładnie letnio...

    OdpowiedzUsuń
  6. - tunika bardzo fajna, ladnie na tobie lezy, jednak do mnie jakos nie przemawiaja falbany u dolu, zwykle sama sie w takich zle czuje . =) u ciebie ladnie sie ona zestawia z rybaczkami, calosc na 5 . zapraszam do mnie . =) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuniczka nie przypadła mi do gustu, chociaż przyznam, że wyglądasz w niej fajnie. Ale wiadomo, ładnemu we wszystkim ładnie :) Piękne okulary!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx