30 lipca 2011

♥ In love with Givenchy fall bags ♥

Znowu pożyczę od zeberki (http://www.zeberka.pl/) zdjęcia, bo jak zwykle coś mnie oczarowało. A mianowicie nowa (pre-fall) kolekcja jesiennych torebek od Givenchy (czyt.żiwąszi)

Wstawiam te, które moim zdaniem są najlepsze:

I'm gonna borrow some pics from http://www.zeberka.pl  (again!), cause it's the next time something seduced me. It's pre-fall Givenchy bags collection.
I like the most:




BOSKA TORBA PODRÓŻNA!


(źródło: http://www.zeberka.pl/)
CO O NICH SĄDZICIE? JA JESTEM TOTALNIE ZAKOCHANA! ♥
what do you think about it? I'm totally in love! ♥

NIEDŁUGO MOŻE KOLEJNY KONKURS?


12 komentarzy:

  1. Olq, wow, JESTEŚ GENIALNA! Pomyślę o czymś takim. Dzięki za odpiskę. Na razie nie szukałam żadnych sponsorów (niektórzy sami się znaleźli, ale jednak jak się samemu szuka, to się więcej zyska). Muszę niedługo poświęcić parę dni i poszukać kogoś, kto by ze mną wszedł w taką współpracę. Może coś z tego wyniknie.

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Na te blogi przynajmniej ktoś zagląda, bo na MNY naprawdę coraz bardziej pusto...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! :) My Twój blog też obserwujemy. Myślę, że nasza strona wolno się wczytuje przez to, że wrzucamy tyle fotek do wpisów, ale nie mam pewności, czy to dlatego. Na początku wrzucałam je bez zmniejszania rozmiaru, dopiero w ostatnich wpisach zaczęłam pomniejszać zdjęcia, bo uznałam, że dzięki temu powinny się ładować szybciej. Chyba faktycznie jest lepiej niż było, choć nie idealnie.

    PS. Mamy moderację komentarzy, przynajmniej kodów nikt nie musi przepisywać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obejrzałam parę twoich 'outfitów' (jeżeli tak można TO nazwać ...) i uważam, że jesteś niesamowicie tandetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i trzecia torebka - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna są - masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: szkoda, że nie można zaznaczać opcji 'lubię to' jak na facebooku, bo właśnie pod Twoim anonimowym komentarzem bym to zrobila. ;-) Miłej niedzieli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są!!! Zachwyciła mnie zwłaszcza ta pierwsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza, futerkowa jest genialna!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx