7 lipca 2011

Współpraca z firmą SYNESIS

Niedawno wspominałam Wam o współpracy z pewną firmą, ale nie zdradziłam nazwy. Teraz już mogę ;-)

Jak wiemy piękno jest w modzie cały czas, zarówno piękna cera jak i piękne włosy. Ja moje włosy kocham i chcę im dać to, co dla nich najlepsze. Dlatego zdecydowałam się podjąć współpracę z tą oto firmą: 


Oto co możemy znaleźć o firmie na stronie www.synesis.pl

"Jestem kobietą. Kobietą, która o siebie dba i która chce się czuć dobrze sama ze sobą. Wysoko cenię zdrowie, piękno i harmonię. O tych trzech pojęciach cały czas pamiętałam tworząc Synesis.


Przed kilkoma laty byłam szefem w zagranicznej firmie kosmetycznej, ale szybko rozczarowały mnie realia takiej pracy. Gdy pytałam jak działają nasze produkty, dostawałam wymijające lub szydercze odpowiedzi. Zrozumiałam, że wiele firm kosmetycznych, wbrew deklaracjom, wcale nie dba o nasze zdrowie. I że tak naprawdę trzeba doskonale znać się na składach kosmetyków, aby wiedzieć, jak działa dany produkt i czy jego opis na opakowaniu odpowiada rzeczywistości."


"Synesis jest pierwszą polską firmą, która uzyskała za swoje kosmetyki europejski certyfikat Ecolabel
Nasze kosmetyki gwarantują maksymalne bezpieczeństwo dla Twojego ciała!"



Wymieniłam z Panią Marią kilka miłych maili, a pod koniec ustaliłyśmy, że dostanę do testowania Szampon Ziołowy. Pomijając fakt, że firma na naprawdę dobre opinie jak chodzi o jakość produktów, zobaczcie jak pięknie zapakowana paczuszka mi przyszła.. (oczywiście z koperty już wyjęte)








NIE LUBIĘ WYSTAWIAĆ OPINII PO JEDNYM ZASTOSOWANIU, TAK WIĘC CIERPLIWOŚCI, BĘDĘ NOTOWAĆ CZY ZACHODZĄ JAKIEŚ ZMIANY PO KAŻDYM UŻYCIU, SĄDZĘ, ŻE PO OKOŁO 2 TYGODNIACH BĘDĘ MOGŁA DAĆ OPINIĘ ;-)  

SYNESIS - RECENZJA SZAMPONU, OD 1-14 ZASTOSOWAŃ

 1 użycie: przyjemny zapach, mocno się pieni, więc nie trzeba go dużo, włosy gładkie po umyciu.

W każdym wpisie będę dopisywała kolejne zmiany/a może żadnych zmian aż dojdę do 14 ;)

Aktualnie moje włosy wyglądają tak..


Więcej info o szamponie TUTAJ


 pozdrawiam,a recenzję Lip Tinta zostawiam na kolejny post!:)




ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA MOJEGO BLOGA ;-) WYSTARCZY MIEĆ KONTO NA GMAIL.COM, A PO PRAWEJ STRONIE NAD 'OBSERWUJĄ MNIE' KLIKNĄĆ 'OBSERWUJ' ;-) 

:*

Proszę o głosy w ankiecie - który wygląd bloga się Wam bardziej podobał - z nogami i kosmetykami czy moje zdjęcia?:) 

14 komentarzy:

  1. gratuluje podjecia takie wspolpracy akurat wczoraj bylam na ich stronie i od razu złapalam wirusa dcudowan strona nei am co wkurzylams ie bardzo;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem recenzji szamponu :) ja właśnie testuję glinkę marokańską Synesis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że podjełaś współpracę z firmą

    U mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również zaczęłam współpracę z Synesis i czekam na swoje pierwsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację współpracy!;)

    ps. a jeśli chodzi o konkurs na moim blogu, a dokładnie o współpracę to możemy porozmawiać i odpowiem na zadane przez Ciebie pytanie ale nie na takim ogólnym forum;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. ach te Twoje włosy i usta... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W swojej sukience utrwalałam tylko ramiączka, bardzo dobrze że tego nie widać :DD
    Ładne masz włosy, czy ten kolor to Twój naturalny? Bardzo podobają mi się jasnobrązowe - zresztą jak większość barw poza moją własną:D
    Szampon wygląda sympatycznie, jestem ciekawa Twojej opinii :)
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne dłuugie włosy! :)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o szamponik, lubię ziołowe i te naturalne. ;) również dzisiaj odebrałam paczuszke od Synesis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz, ja naprawdę cię uwielbiam, za to, że nie oceniasz, nie osądzasz, i... nie potępiasz. chyba tego ostatniego boję się najbardziej, gdyby wszystko się wydało. bo wiem, że zawiodłabym wiele osób, nie tylko rodziców, ale znajomych, których ojcowie mieli kochanki na boku, przyjaciółki, które były zdradzane, etc... wiesz, o co mi chodzi.
    a ja broń boże nie robię z siebie ofiary. paradoksalnie - jestem szczęśliwa.
    a on? chyba też, mam wrażenie, że przy mnie widzi świat jaśniej i barwniej. sam tak mówi. i to nie tak że nie ma wyboru. jego wybór to albo ja, albo dziecko, bo ona zrobi wszystko by mu je odebrać. czyli to żaden wybór, a ja nie chcę żeby musiał go podejmować, bo wiem, że bym nie wygrała.

    ooo, a propos szamponu! możesz sprawdzić, czy ma w składzie slsy (sodium coś tam sulfate)?
    a włosy masz ekstra, jak one to robią, że nie buntują się przeciwko takim różnym zmianom? moje panicznie reagują na zwykłe farbowanie odrostów farbą bez amoniaku. bez kitu.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie urzekła ta butelka, wygląda tak elegancko, jak flakon perfum.
    Na pewno przeczytam Twoją recenzje szamponu i zerknę na info o tej firmie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję :) zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie że podjęłaś współpracę :) weszłam na twojego bloga wyszukująć w googlach jak podjąć taką współpracę :) i wciąż nie wiem jak to zrobić a jestem ciekawa też bym wypróbowała kilka specyfików niestety dopiero się w to wszystko wciągam :) I na ten temat nie wiele wiem.

    Zapraszam :) i obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx