29 lipca 2011

She's movin like oh oh oh..




Witam Was w ten ciepły dzień. Może i bez słońca, ale przynajmniej nie trzeba się ubierać na cebulkę :| Dziś również post piszę rano, a opublikuję o 11 albo 12 jeszcze nie zdecydowałam :P


Jak zauważyłyście (niektóre z Was) przyciemniłam włosy. Obiecałam napisać coś o tym, mimo że żadna z Was nie prosiła, ale po prostu muszę o tym napisać.

Wiadomo, że jak się ma krótkie włosy, bądź do ramion to farbujemy je sobie w domu jak nie mamy funduszy na fryzjera. Niestety jak włosy są tak długie jak moje to sprawa jest dużo bardziej skomplikowana. Fryzjer liczy moje włosy jako długie + dopłata, bo są 'dłuższe niż długie':|(?) Samej cięzko pofrabować. A ja chciałam tylko wyrównać kolor, bo po dekoloryzacji (tak, miałam blond, o zabijcie!) nawet jak przyciemniłam na brąz to widziałam jakies blond refleksy. 


When we have short hair it's very easy to dye our hair. When it's long the situation is more complicated. Normally, I use 2 paints, but this time I bought a mousse. This one:
 

Postanowiłam spróbować Pianki do koloryzacji. Dokładnie tej:
(źródło: e-commerce.pl)


Zazwyczaj potrzebuję 2 farb, by starczyło na moje włosy, gdzie nigdy nic nie zostaje. Teraz kupiłam jedno opakowanie, bo chciałam zobaczyć czy faktycznie łatwo farbuje się pianką.
Na instrukcji jest napisane, by połączyć składniki, ale nie potrząsać buteleczką tylko obrócić do góry nogami opakowanie i pianka się sama zrobi. Ok, wyszła trochę hmmm jakby się składniki nie połączyły, ale z czasem było coraz lepiej.

Wanna see the effect? Photos are under the text! It was so easy to do it right! I recommend this mousse with all my heart !



Nakładałam piankę na rękę i rozprowadzałam wmasowując. Efekt? Nie dość, że wystarczyła jedna to jeszcze bardzo ładnie wszystko pokryła! A cena? 20.99 zł


Ocenę zostawiam Wam:


Przed:
 (before)



Po: 
 (after)


 I?

and?

PRZYPOMINAM O KONKURSIE! JUŻ OSTATNI DZWONEK ŻEBY SIĘ ZGŁOSIĆ! 

17 komentarzy:

  1. od 15czerwca lecą odcinki 2. serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie lepiej po, świetnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki ,3

    Widziałaś już najnowszą kolekcję TOPSHOP'u na sezon jesień/zima 2011/2012? Jeśli jeszcze nie to zachęcam do sprawdzania mojego bloga ;)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, taka ciemna czekolada.
    i podoba mi się twój pierścionek : D

    http://dziecinnosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiana na lepsze. :)

    Zapraszam na:
    vanilla-madness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cute! love it :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i super wyszlo:)
    łądniej ci tak:)
    a ja kupie sobie druga z avonu:)a co:P

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, zdecydowanie lepiej po :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, bardzo ładnie wszystko pokryła, do twarzy Ci! Dodaję do obserwowanych ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. w ciemniejszych włosach lepiej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie podobasz się w obu kolorach ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciemniejszy wydaje mi się bardziej klasyczny, a klasyka jest zawsze 'in'. :)


    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, świetnie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz boskie włosy! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszło! Mam tą samą długość włosów i rozumiem Cie w 100% :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardziej zestaw numer dwa przyciąga. Bardzo pozytywny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również jakiś czas temu użyłam pianki do farbowania włosów i już pozostanę jej wierna. Po pierwsza rewelacyjnie wygodna aplikacja, kładę dziecko spać i szybko (to istotne) robię to co trzeba. Pianka jest bardzo wydajna i co bardzo, bardzo mi się podoba kolor nie schodzi bardzo szybko, dzięki czemu odrosty nie są tak widoczne. gdy używałam zwykłych farb to nawet jeśli użyłam ciemnego brązu - włosy po jakimś czasie były rude i te odrosty - nie wyglądało to dobrze ;-) Więc również polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx