23 października 2011

DUUUUŻO zdjęć rzeczy, które PRAGNĘ ;D

Dziś post z rzeczami, które można znaleźć w naszych Polskich(i nie Polskich) sklepach. Zdjęcia z gazety hot moda shopping robione podczas podróży powrotnej pociągiem :




1. sukienki  - jak widać modne będą te przy ciele jak i te szersze - mi najbardziej do gustu przypadły te z baskinką i skórzane - oczywiście najpiękniejsza jest ta Versace dla h&m, ale 999 zł to przesada ;-) Wszystkie przepiękne, może oprócz trapezowej (promod) z 2 zdjęcia, się wkradła bezczelna :-P









2. Płaszcze - modne jak zwykle te same - dwurzędowe albo klasyki z lekką domieszką nowości np. niebieski LIU JO ze złotym zamkiem w talii. A Panterkowy marzenie ;-)



3. Prześwity 



4. Kalosze w różnej postaci - mi się osobiście obydwie pary podobają ;-)) (topshop i moschino)







No i naszyjniki z galerii w Łodzi - nie pamiętam nazwy, ale na Winobraniu(Święto mojego miasta) mielo swoje stoisko. Za ten ze wstawką trzeba było 95 zł zapłacić, za chabrowy 45 zł... Też, jak zwykle co roku, modne są duuże akcesoria.







5. Torebki kuferki..








I dwa zestawy, które mi się w gazecie spodobały - szczególnie spodnie 'ze skóry' z Cubusa no i ta sukienka ;-))







mała zapowiedź postu z zestawem? ;>


10 komentarzy:

  1. najlepszy jest płaszcz pudrowy róż ze skórzanymi rękawami z topshopu !!

    OdpowiedzUsuń
  2. baskinki uwielbiam. A ten niebieski zestaw z czerwonymi butami to zestaw w 100% idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio co nie wejdę do topshopu, to połowa asortymentu szepcze "weź mnie do domu!" :)
    a cudowne kuferki widziałam w new looku - i to w takich cenach, że nic tylko kupować w ilościach hurtowych! powaaaaga.

    amazed-confused.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te wisiorki sa nieziemskie ;oooooooo

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka rzeczy też bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no wszystko zachwycające sykienki płaszczyki kalosze wsyztsko mi się podoba, że ohh ahhh ale matko jedyna skąd takie ceny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :))
    Zapraszam na mojego bloga
    http://lilianaablog.blogspot.com/
    do poczytania / komentowania i obserwowania :))
    Zapraszam również na rozdanie !
    http://lilianaablog.blogspot.com/2011/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ale marzenia ;P

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx