2 października 2011

ME vs NERDS - co myślicie?! :-) oraz PROŚBA

KOCHANI! WŁAŚNIE ZOBACZYŁAM, ŻE PRZESZŁAM DO KOLEJNEGO ETAPU W KONKURSIE FACEBOOKOWYM GREENPOINT I BARDZO POTRZEBOWAŁABYM WASZYCH GŁOSÓW! JEŚLI NIE JEST TO DLA WAS PROBLEMEM ---> KLIK 
TRZEBA 1.POLUBIĆ GREENPOINT FASHION 2. WEJŚĆ W APLIKACJĘ FINAŁ SZAŁ NA SZAL 3. ODDAĆ GŁOSIK NA OLA B. (8 ZDJĘCIE) I KLIKNĄĆ WYŚLIJ - BĘDĘ WDZIĘCZNA! 

Kujonki - trend ukochany bądź znienawidzony. Ja osobiście NIGDY nie założę nerdów na co dzień, ale skoro już je wygrałam (www.assembleage.pl) to czemu ich nie wykorzystać. 
Moim zdaniem takie okulary pasują jedynie osobom obdarzonym boską urodą jeśli wiecie co mam na myśli. ;-) 


No ale, oceńcie sami. Miłego oglądania i oceniania ;-)*

WYBACZCIE TYLE ZDJĘĆ, ALE NIE MOGŁAM SIĘ ZDECYDOWAĆ KTÓRE ;-) 

Nerds - loved or hated - me, personally, I'd never wear them,but I won them so I could use them, right? IMO they suit only BEAUTIFUL (by big B) people if you know what I mean. 
Enjoy;-)* 






















spodenki(shorts)-new yorker, top - KappAhl, torba(bag)-Turcja, Buty(shoes)- no name, bliźniacze bransoletki&kolczyki(cuffs&earings)-h&m, kujonki(nerds)-assembleage.pl, kurtka(jacket)-promod
Był to debiut mojej cudownie miękkiej kurteczki. Dziękuję dobranoc :PP

 



P.S JEŚLI PODOBA CI SIĘ MÓJ BLOG PROSZĘ O KLIKNIĘCIE LUBIĘ TO POD POSTEM - NIE MA TO POWIĄZANIA Z FACEBOOKIEM :-) if you like my page pls click "LUBIĘ TO" under this post, it has nothing in common with Facebook. Thanks;* 

13 komentarzy:

  1. w tej kurteczce i okularach wyglądasz zajebiście! :)) serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro 'boską', mówisz, mozesz je spokojnie nosić!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie da się przejść obojętnie obok tego zestawu, świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz! :)

    a co do nerdów, ładnie wyglądasz, pasują Ci, ale ja osobiście za nimi nie przepadam... Miłego dnia ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice outfit post. Fall is way ahead isn't it.
    www.thoughtsofpaps.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tak ubrane dziewczę w lesie? aż się chce zapytać "hej babiczka, skolko zopa?" sorry, ale tak mi się tu kojarzysz.
    Oprócz tego ok, poza butami. wyglądają jak skarpety dziurawe na palcach bleeh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx