18 października 2011

TOTALLY CASUAL SET WITH MY NEW WELLIES :-)

Hej! Nigdy nie rozumiałam furory jaką zrobiły kalosze - oczywiście chodzi mi o kalosze w stylizacjach codziennych, a nie do lasu na polowanie gdzie są niezbędne. Nie rozumiałam popularności Hunterów, a szczególnie w połączeniu z sukienkami. Jako że nienawidzę bruyudnych butów, a idąc czasami na autobus błoto wchodzi gdzie tylko może, postanowiłam kupić te, które będą śmiać się błotu w twarz - kalosze ;-)


Nie są to zwykłe kalosze, ale kaloszo-buty :P Dziś potrzebowałam ciepłego i wygodnego stroju, bo już po 5 nad ranem tłukłam się autobusem do dermatologa.... dobrze, że wzięłam kurtkę zimową, bo inaczej już by mnie tu nie było :-P


Ta wersja jest już z lżejszą kurteczką, bo jak wiecie popołudniu wyszło piękne słoneczko ;-))

Bardzo lubię połączenie długich sweterków z legginsami  kiedy to sweterek pełni rolę sukienki .




JAK SĄDZICIE - PASOWOŁYBY MI OMBRE HAIR;>?? bo myślę, myślę i się namyśleć nie mogę ;-)) Oczywiście myślę o ombre z blondem :)





Uwielbiam ten sweterek m.in za to piękne marszczenie, które sprawia, że jest wyjątkowy ;-)



p.s Pomadkę na ustach opiszę w którymś z kolejnych postów - jest świetna! I to nie jest błyszczyk, który opisywałam, ale pomadka w identycznym kolorze i o identycznej(o dziwo!) trwałości czyt. veryy good ;-)) 

sweterko sukienka(sweater/dress) - muskato.pl 
legginsy(leggins)-h&m,
kurtka(jacket)-promod,
torba(bag)-pimkie,
kalosze(wellies)-Carrefour

21 komentarzy:

  1. Nie przeczę, że sweterek cudny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Krejzolko!!!
    Mówię Ci, żeś coraz ładniejsza! Niedługo przestanę do Ciebie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz... :)

    Postaram się napisać artykuł w tym tygodniu. Wreszcie kończę warsztaty korektorskie i będę mieć chwilkę czasu. Wcześniej nawet wpis na MNY musiałam odkładać o tydzień, bo nie mogłam znaleźć nawet jednej wolnej godziny na jego opublikowanie... ;) Gdy artykuł się pojawi, to podrzucę Ci linka.

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta sukienko-tuniko-sweterkowa bluzka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy strój :) A kolor na pazurkach super !! Zapraszam serdecznie na moje rozdanie : http://lilianaablog.blogspot.com/2011/10/rozdanie.html :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy strój :) A kolor na pazurkach super !! Zapraszam serdecznie na moje rozdanie : http://lilianaablog.blogspot.com/2011/10/rozdanie.html :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, całość gra! :) świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  8. super! ja szukam odpowiednich kaloszy dla siebie, uważam, że to świetny pomysł :)
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie. Wygodnie, a zarazem stylowo :)
    Ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj dziekujemy za odwiedziny w portalu i dodanie tych pieknych stylizacji;)

    Chcialam cie prosic , czy bys mogla usunac kreacje i dodac jeszce raz,chodzi o
    Cassually with wellnes, gdyz jako w tytule uzylas znakow : ;, nie dziala url, czyli nie mozna do niej przejsc, probowalam usunac te znaki specjalne z panelu administratora ale niestety link zostal zapisany z tymi znakami na koncu i zadna przegladarka tego nie zaakceptuje niestety..
    (http://kreacjenatopie.pl/index.php/Casually-with-wellies;-)
    Bardzo cie przepraszam za ten klopot, ale nie ma innego rozwiazania jak usunac kreacje i dodac jeszcze raz..
    Dziekuje slicznie za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, z kazdym postem coraz lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie by Ci pasowało, bo masz ładne długie włosy, ale czy to nie jest trend z tamtego roku? jeżeli myślisz że będziesz się dobrze czuła, rób:), zawsze możesz przefarbować:) pozdrawiam i zaprasam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie;) A mogę wiedzieć skąd pochodzi ten lakier, a mianowicie jaka firma i dzie kupiony? Szukam czegoś w tym stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a co do ombre, świetne! zrób!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i stylizacje!!!!!!!!!!:)

    http://limonkowyszyk.blogspot.com/

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja pierwszy raz słyszę o kaloszo - butach :-)
    Kaloszę kojarzę raczej z czymś praktycznym i wygodnym i oczywiście z dzieciństwem ;-) Szkoda tylko, ze nie pokazałaś zdjęcia z tymi kaloszo-butami w roli głównej, chętnie bym im się przyjrzała z bliska :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja jakoś do kaloszy nie mogę się przekonać. i nie dlatego, że mi się nie podobają, ale dlatego, że w każdym (nawet moim 36.) rozmiarze stopa zdaje mi się być nierealnie WIELKA...

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx