5 października 2011

WYBRANE MODELE Z RÓŻNYCH KOLEKCJI: JOOP, ELIE TAHARI, H&M - CO BĘDZIE MODNE

Sezon jesienno-zimowyh nieubłaganie się zbliża, a sklepowe półki wszystkie zostały zapełnione takimi kolekcjami. Nie ukrywam uwielbiam jesień - gdy jeszcze nogi nie zamarzają i czasami wyjdzie słonko. W tym roku dużo mówi się o odcieniach brązu(toffi, sarni, karmel) oraz szarości - nie jest to jednak zaskoczeniem, bo tak jest co roku. Zupełnie jak z fioletem - rok temu bardzo popularny, późńiej na siłę 'wypychany' czerwonym przez gazety jednak stoi na podium.


Fall-winter season is comin' and everybody can see this in shops and collections. This  is going to be the year of brown colours(variety) and grey colours. I love fall when my legs are not frozen and the sun is shining sometimes. It's also going to be a year of violet - like every year. I picked some examples of interesting clothes, accessories. Let's start with JOOP

 

Przeglądając artykuły wybrałam kilka ciekawych propozycji różnych marek. 


JOOP (straszna modelka! niestety jest taka zależność, że im bardziej prestiżowa marka tym modelka bardziej przypomina ufo:|)



paasek!



ELIE TAHARI - TUTAJ PIĘKNA MODELKA! (WONDERFUL MODEL)


 motyw węża - też powracający co roku (snake print also popular this year)



 skóra, materiały imitujące skórę - zresztą Pan T.Jacyków ostatnio też o tym wspominał w DDTVN (Tamarka świetnie wypadłaś, a jak Cię zachwalał!:P:**)

 boski płaszczyk i futerko - kurtki pilotki czy doczepiane futerka też będą hitem, zresztą chodząc po sklepach nie da się tego nie zauważyć!:)


 Niektóre z propozycji są bardzo biurowe albo eleganckie jak kto woli, ale uwielbiam taki styl ubierania się. Tą 'elegancję' można przełamać dodatkami z H&M, które są zawsze na czasie i zawsze tanie ;-))

Some of these are in elegant style, but I love it. We can make it less elegant with H&M accessories - always trendy&cheap.




Jak widać kolor 'koniaku' albo 'rudy' też powraca do łask w tym sezonie. Ja ostatnio kupiłam sobie komin w kolorze rudośći - cudowny, polecam, tylko 22.90 (?) w H&M, a rozchodzą się jak ciepłe bułeczki!

It's also a ginger-colour year as we can see in H&M's collection.


ENJOY:) 


p.s wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.zeberka.pl 

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się te ostatnie zestawy, lubię takie dodatki! :)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ;)
    http://amethyst-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam słabość do dodatków, świetne zestawy z nimi ;o :)
    A mi tam nie przeszkadza ta pierwsza, chyba przyzwyczaiłam się do urody ufo w mediach jak to idealnie określiłaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ta brązową torebka z H&m jest bardzo fajna , chyba kupię.

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, dobre zdjęcia!!!! Barzdo podoba mi się twój baner z nazwą strony!!!
    Rewelacja!!!
    Bosko!!!

    Dodałam do obserwowanych:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć kochana!
    No ja dziś w sklepie podsłuchałam jakąś laskę w sandałko-japonkach i futrzanej kamizelce, która pytała o botki z odkrytą piętą i futerkowym wykończeniem... :D niemniej jednak jestem za takimi elementami, choć nie na nogawkach. Ach chciałabym mieć HM blisko siebie i być na bieżąco z nowościami...
    Buziak!
    lennylemonade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale genialne zestawy a te brabsoleteczki ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. http://gumijagoda.blogspot.com/ NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KONKURS, do wygrania 2 bony towarowe.
    Zapraszam www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. co ty chcesz ładna modelka:P
    myslalam ze Ty juz nie piszesz, bo twoje posty nie wyswietlaja sie u mnie dlaczego?
    czerwone dodatki ajć cudne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx