20 października 2011

TROCHĘ Z NOWOŚCI W SZAFIE ;-))

(kiedyś kochałam HIM'a, darzyłam Ville Valo szczególną miłością, ale to minęło, pozostał tylko sentyment do piosenek - wszystkich!)




Krążą plotki, że w tym roku będzie zima stulecia. Nie cieszy mnie to zbytnio, zwłaszcza, że jestem okropnym zmarźluchem! Jak tylko pomyślę o wstaniu z łóżka kiedy za oknem - 20... brrrr ;-)) 



A dziś pokażę Wam kilka nowości, które raczej na - 20 się nie przydadzą, ale musiały być moje.


Z góry przepraszam za bałagan w tle i moją niewyjściową minę  :P 







sukienka- new yorker, 'skórzane' spodnie - new yorker, marynarka-mosquito




Spodnie już czekają na swoją kolej, ale to dopiero jak będę miała wolne, bo do pracy raczej nie mogę w takich iść ;-) 

10 komentarzy:

  1. Jesteś zadowolna z tej marynarki? Dobra jakośći wykonanie warte tych 99 zł? Zastanawiam się nad nią, ale najpierw chętnie zasięgnę opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Zdradzisz ile kosztowały te spodnie;>?

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są najlepsze, ja swoje skórzane noszę na okrągło:))

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Olqa:)
    wróciłam na mny a tam pustki widzę, że dużo dziewczyn pracuje na własną rękę;) baardoz fajnie:)
    będę tu zaglądać:) a mny już pisałam że fajne stylizacje;)
    aaahaaa it tutaj wole byc pod nickiem monica.

    monica

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw - te spodnie i marynarka wyglądają rewelacyjnie ;)
    Chyba też zakupie sobie takie spodnie bo super wyglądaja !
    A zdradzisz jaki kolor i firme masz szminki ? Bo takiego docienia szukam ;)
    Pozdrawiam
    A&M
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx