28 października 2011

GALA MAYBELLINE NEW YORK razy 3

Hello!:-) Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka fotek z 3 Gali Maybelline, na których miałam okazję być ;-) OSTATNIA była mniej formalna, bo odbyła się w Klubie The Eve w Warszawie i było raczej kameralnie. Pierwsza była na sali balowej w hotelu Sheraton, a druga w hotelu Hilton. Miałyśmy oczywiście zapewniony nocleg etc ;-) Przy okazji można zaobserwować jak ewoluował mój styl - nie wypowiem się na temat mojego wyglądu na pierwszej gali :D

Pierwsza Gala 


Ten pośrodku to prezes L'oreala, koleżanka mnie namówiła żebym podeszła i porozmawiała po francusku - się zdziwił trochę, ale Francuzi tak mają, że jak ktoś mówi po francusku to od razu im się humor poprawia, bo jak zagadasz po angielsku to wygląda to trochę inaczej :P











II Gala









 ( z Mrozem gdzieś zapodziałam to to Wam wrzucę:P)









Jejj jak oglądam zwnou te zdjęcia to wspomnienia wracają! Moje kochane :***


NO I 3 GALA - gdzie zaproszonych było tylko 50 dziewczyn, a było 40 (może nawet niecałe)? ;> W moim (Palinek, Kamilka:*) pokoju 2 rok z rzędu zrobiłyśmy sobie before party :D:*













Jak widzicie oprócz stylu moje włosy także wiele przeszły, ale finalnie skończyłam na brązie - czyli tym, w czym mi najlepiej ;-) 


Mam nadzieję, że zainteresowały Was fotki ;-) Mam tylko nadzieję odzyskać swoją cerę i złościć się tylko na dwie blizny na policzku, które mam od urodzenia! 
A Was moje kochane Maybellinki całujęęęę :***



10 komentarzy:

  1. popatrz jak to zlecialo:)
    widzialysmy sie na ostatniej niby Gali:P
    ale sie zmieniłas, spoważniałaś:P

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaa gala :D widzę siebie na jednym zdjęciu i wyglądam jak lolek :D:D To już tyle czasu minęło, a wydaje się jakby to było wczoraj :)))

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę zdjęcia z Łozem .. aaa marzenie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ale uważam że najlepiej Ci w aktualnym kolorze włosów :)
    Naprawdę super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo Was tam w tym pokoju ;p

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie bylo, niestety na 3 Galę się nie załapalam, ale pierwsze dwie milo wspominam. ;*
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fotki :)
    zapraszam na zakupy :)
    http://moda.allegro.pl/myaccount/sell.php

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa jak pięknie wyglądasz! ta kiecka w panterkę jest bombowa :D!

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest łozo, a nie mrozu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx