9 października 2011

DZIŚ Z INNEJ BECZKI - ZAPRASZAM! IN LOVE WITH ACE!

W końcu sprawiłam sobie piękny, porządny telefon. Takowy miałam tylko raz w życiu i nacieszyłam się nim tylko miesiąc - dziwnym trafem zaginął w akcji :P





:)

Znam się trochę na telefonach (praca) i szczerze? Każdemu kto się zastanawia nad Samsungiem Galaxy Ace - każdemu mogę go polecić z czystym sumieniem!:) Ja go sobie nazwałam moim Iphonem :P



Dlaczego?


- system operacyjny Android (wiele możliwości, ciekawe aplikacje, poczta z funkcją PUSH - dostajesz maila w rzeczywistym czasie na telefon etc)


- możliwość powiązania telefonu z gmailem(jw), picassą - zdjęcia, które zrobimy automatycznie wrzucą się na nasz profil na picassie


- bdb procesor, co oznacza szybką reakcję na dotyk

- ekran pojemnościowy = nie odblokuje się i nie zadzwoni nigdzie w torebce, bo nie działa na nie patyczek, paznokieć etc tylko paluszek :)

- aparat 5 mpix z lampą błyskową - pamiętajmy, że samsungi robią lepsze zdjęcia niż Nokie 5mpix :)






- solidne wykonanie - obudowa, wyświetlacz, który się nie rysuje






- wymienna obudowa w prezencie (biała), standardowa jest chropowata dzięki czemu telefon nie wyślizgnie się łatwo z ręki






jak chodzi o minusy - BRAK SŁUCHAWEK W ZESTAWIE :( ale to inne z mini usb będą pasować, więc tu nie ma problemu. :)









Można znaleźć wiele ciekawych rzeczy, akcesoriów do niego np. gumę przeciw obtarciom. Ja wybrałam:











Fioletowy nie jest ani nudny ani zbyt 'rażący' jak różowy, chociaż był przepiękny, ale ten jest bardziej uniwersalny.
  \
Jak Wam się podoba?:) Znacie ciekawe aplikacje ? Jak tak to proszę o info w komentarzu! :* xoxox

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx