31 października 2011

PROSTOWNICE - NORMAL VS MINI SIZE ;-))

Ostatnimi czasy mam dobrą passę jak chodzi o konkursy i między innymi wygrałam mini prostownicę do włosów. 



Co pisze producent?

Minimalnych rozmiarów prostownica ST Mini Silk Flower firmy Jaguar.
Idealna do każdej torebki czy w podróż.
Pięknie wykonana i ozdobiona kwiatowym ornamentem.
Świetnie wygładza najkrótsze nawet pasma włosów.

temperatura maksymalna 185oC
płytki powlekane ceramiką
15cm długości
81g wagi
bardzo długi kabel 2,4m
w komplecie wygodne etui



Ceny od 95-122 zł


Od prawie 5 lat używam tej samej prostownicy - Wahl Cutek. Wtedy ciężko osiągalna, dziś większość dziewczyn posiada właśnie tą! Dziś chciałam porównać obie prostownice - czy mała da sobie radę z włosami mojej długości?



Na pierwszy ogień bierzemy Maluszka... jest ona wielkości dłoni..






Jakie są jej zalety?

- jest maleńka przez co poręczna, wygodna na wyjazdy
- w miarę szybko się nagrzewa
- ładny wygląd ;-))
- w miarę  ładnie prostuje włosy
- etui dołączone do zestawu

Jakie są jej minusy?

- dłuuuuugi kabel
- długo trzeba prostować włosy (min. 15 minut na jeden bok)
- nie wygładza włosów tak jakbym chciała czyt. muszą błyszczeć do perfekcji ;-))


A to jak wygląda jedna strona po prostowaniu JAGUAREM 




MNIE TAKIE COŚ NIE ZADOWALA...




A teraz Wahl Cutek..
4,5 roku temu kosztowała 250 zł? Teraz pewnie mniej...(właśnie zobaczyłam aktualną cenę i nie wierżę;o 99 zł!)


Co pisze producent?


Profesjonalna, ceramiczna prostownica do włosów Wahl Cutek z innowacyjną technologią Sensation-Ceramic czyli wyjątkowo gładkimi płytkami, dzięki którym włosy staną sie bardziej gładkie, lśniące i zdrowe.
Zaokrąglone płytki o szerokości 24 mm, z zastosowaniem najnowszej technologii powlekania ceramicznego, są równomiernie podgrzane do 195o C już w 2 minuty!

Prostownica ta wyposażona jest w inteligentne sterowanie temperaturą z diodą sygnalizującą osiągnięcie pożądanej temperatury pracy i maksymalnej wydajności ciepła.
Dodatkowym atutem urządzenia jest jego niewielki rozmiar i ergonomiczny kształt a także miękki i wygodny uchwyt.
moc 45 W
obrotowy, wygodny kabel o długości 2,8 m



Jakie ma zalety?


-Płytki tak naprawdę rozgrzewają się w ciągu 80 sekund ;-)
- pięknie prostuje pozostawiając piękną poświatę na włosach
- idealnie wyprostuje każdy sterczący kłaczek
- duża płytka = szybsze prostowanie

Jakie ma minusy?


- ponoć śmierdzi jak się nagrzewa (jak dla mnie to normalny zapach:P)

- więcej minusów nie strwierdzam ;-))







Efekty widać na załączonych zdjęciach ;-)) Specjalnie dla Was na koniec DIY z dnia dzisiejszego po prostowaniu obiema prostownicami. Oczywiście bok robiony MINI prostownicą poprawiłam Wahl Cutkiem ;-)) 

obroża i bluzka - h&m

6 komentarzy:

  1. Ja mam philipsa i już nie pamiętam kiedy jej używałam :-) Może też ją zrecenzuję kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja dawno nie prostowałam włosów ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prostownicę Wahl Cutek. Kupiłam ją od fryzjera mniej więcej 4lata temu ;p
    Również jestem z niej zadowolona. 99zł jak na taką prostownicę to mało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie musze prostować ;D
    NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaskoczyłaś! Byłam przekonana, że masz włosy podobne do moich, tzn. naturalnie proste jak druty, bo podobnie wyglądają na zdjęciach. Nigdy nie musiałam używać prostownicy, ale za to moje włosy trudno jest jakoś fajnie ułożyć, bo... są zbyt proste, zbyt... śliskie i przez to mało podatne na układanie. Wszystko ma swoje plusy i minusy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnimy czasy nie prostuje albo bardzo bardzo rzadko. a co do passy w konkursach ja wzielam udzial w kilkunastu i ni ewyszlo nic narazie moze zdradzisz swoj sposob;)
    i jezeli masz ochote to zapraszam:

    http://agua-y-feugo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx