30 października 2011

Z przymrużeniem OKA ;-)

Tak jak w tytule dziś z przymrużeniem oka - jakieś ze zdjęć pewnie już widziałyście/widzieliście wcześniej ;-) Enjoy:)


p.s Ktoś z Was jest ze mną od początku istnienia bloga? Jak tak to skojarzy zdjęcie z nogami (było w headerze, a później to pod spodem pierwsze;-)*)








buty(heels)-deichmann
spodnie(pants)-new yorker
futerko(faux  fur)- warehouse albo wallis? nie pamiętam :P
bluzka (top)- też nie pamiętam ;-)
naszyjnik(necklace)-camaieu


zdj: www.twovisions.pl

9 komentarzy:

  1. świetne to futerko, bardzo udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sesyjka : )
    zapraszam do mnie w wolnej chwili : )

    OdpowiedzUsuń
  3. toć raczej, że pamiętam! i dalej mnie zachwyca, cuuudne :) aż chcę żeby było już na tyle zimno, bym sama mogła latać w futrze ;p

    zuza!
    amazed-confused.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja, bardzo ładne zdjęcia, fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo :d i znalazłam kolejną trends :D Świetne zdjęcia z gali :) a tuu boskie spodnie!!! :D zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam bo z mny się wycofałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kojarzę :)
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx