11 października 2011

NOWOŚCI I TAKIE TAM: WASZE MUST HAVE 2011/2012?? :))

Kochane/i! Mam nadzieję, że wybaczycie, że trochę mniej pisałam ostatnimi czasy, ale choroba, pogoda, praca do tego kolejna osoba na korepetycjach - nie mam nawet czasu na siłownię :(


Dziś znowu nie 'outfitowo', ale trochę z nowości. Tak jak pisałam rudy, beżowy, brązowy(wszystkie odcienie), czerwony, fioletowy będą w tym roku znowu modne  - co nikogo chyba nie dziwi. 


Zrobiłyście już zakupy na zimę? Ja za jednym zamachem zaopatrzyłam się w : kurteczkę jesienną (w poście z ostatnim zestawem), komin, czapkę, kurtkę zimową, buty, 2 pary zakolanówek z wełny, bransoletki bliźniacze i inne akcesoria.

Co nieco znalazłam na internecie, resztę jutro pokażę jak zrobię zdjęcia (w końcu:P)


(wspomniana wyżej kurteczka)




 Czapka usztatka - pierwsza z góry na lewo:)



Imitacja Litów ze stylowych butków 




no a reszta jutro:)) :** ściskam:)
 

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę włosów ! Jak je pielęgnowałaś ? Ile mam czekac, żeby mieć taką długość jak ty, możesz zobaczyć na blogu jakie mam. ... ??

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny portrecik ;d
    uwielbiam takie włochate pilotki, boska ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham buty, które wrzuciłaś, jestem posiadaczką tego modelu, czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki piękne, ale nie na krzywe chodniki w Poznaniu :)
    Dadałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne buty, chyba sie zakochałam ;-)))

    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx