10 sierpnia 2013

Bit sporty

Hej! Dzisiejsza stylizacja to typowy "zwyklak" na co dzień na spacer czy do sklepu ;-) Ot, bez większej filozofii. Brak obcasów może Was zdziwić, ale i ja mam dni gdy muszę odpocząć. Ostatnio po przebiegnięciu 8km w 50 minut zakwasy miałam aż 2 dni.... Co prawda 2iego dnia już nie wytrzymałam i założyłam szpilki, ale czego się nie robi, by się lepiej poczuć. Dla mnie obcasy są uosobieniem kobiecości i bardzo rzadko zamieniam je na niskie buty ;-)
Alex























 fot. Piotr Jagiełowicz 

OKULARY -ZEROUV sunnies, BUTY - REEBOK ORIGINALS shoes, SZORTY - STRADIVARIUS shorts, NASZYJNIKI - GLITTER necklaces, CZAPKA - RESERVED hat, TOP - ZARA top, PASEK - T.HILFIGER belt



13 komentarzy:

  1. jestem zakochana w tobie i twojej twarzy. Nie wiem czy przypominasz sobie mój daawno daawno pisany komentarz, że od pewnego zdjęcia w bodajże różowym sweterku zaczęłam cię na nowo uwielbiać i pisałam też o tym, że te cholerne okulary tylko odbierają ci uroku! Ponawiam to.. precz z okularami, zakrywają to co w tobie piękne! Wyglądasz rewelacyjnie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne buty :D
    U mnie nowy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw !
    buty mają piekny kolor

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory, bardzo fajny set!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo efektowny zestaw! lubię to jak nic :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie bawisz się kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki są urocze, ich kolor i krój przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty :D Mają fajowy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i są zajebiste buty :) REEBOK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) piękne miejsce :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx