26 sierpnia 2013

CEWE książka

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was nietypowy post. Pokażę Wam w nim coś, co moim zdaniem jest idealnym celebrowaniem wspomnień - fotoksiążka
Początkowo chciałam zrobić fotoksiążkę ze zdjęciami z moich podróży lub  z tymi ważnymi dla mnie , jednakże mój komputer odmówił mi posłuszeństwa, więc musiałam znaleźć inne rozwiązanie. Większość fotoksiążki wypełniają zdjęcia moich stylizacji lub zdjęcia jej poszczególnych elementów. Wybrałam wersję z twardą okładką w formacie a4. Ja jestem zauroczona i z pewnością zrobię takich kilka ze wspomnieniami z podróży. Książka przyszła do mnie w tekturowej kopercie, dzięki czemu nie uległa uszkodzeniu etc. Muszę przyznać, że firma dba o każdy szczegół ;-)










26 komentarzy:

  1. ;) ja na pewno zrobię taką z pierwszych miesięcy życia mojego maluszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobilam jakis rok temu prezent mojemu facetowi z naszych wspolnych chwil :) przegladnelabym z checia cala Twoja fotoksiazke :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł ;-) może kiedyś pokażę więcej zdjęć ;-) buźki

      Usuń
  3. super pomysl! :) az mnie naszła ochota na taka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł wiem już co dam rodzicom na rocznicę ślubu !:)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ciocia i wujek robią swojej córce na każde urodziny taką ksiązkę ze zdjęciami z całego roku, to jest dopiero pamiątka ;) Tym bardziej, że ma je od samych narodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry pomysł z takim czymś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł:)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiłam taką książkę dla mojej córeczki od narodzin ... fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. super to wygląda! bardzo fajny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. regularnie robie takie ksiazki ze zdjeciami z urlopow :) jest z tym sporo pracy ale oplaca sie, efekt jest super! twoj pomysl na ksiazke ze stylizacjami bardzo fajny :D

    dziekuje za mily komentarz :) obserwacja za obserwacje? ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie wygląda :) zamiast zdjęć na dysku można sobie coś takiego sprawić

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotki kochana, bardzo fajny pomysł:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna pamiątka, jak i pomysł na prezent!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super, pozdrawiam j. pe.es. od dłuższego czasu zaglądam tu nawet 2 razy dziennie super - normalny blog modowy a nie przebieranki

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy wyniki konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką pamiątke ze ślubu serio to jest świetny prezent:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba taka fotoksiążka! :)
    pozdrawiam i zapraszam
    http://be-oneself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się taka fotoksiążka!
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł i świetny blog! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://staringatmywardrobe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx