12 sierpnia 2013

Masaż bańką chińską

Bańki chińskie sposobem na cellulit!
Ostatnio zainteresowałam się sposobami zwalczania cellulitu. Według różnych opinii najlepszym sposobem okazuje się masaż chińskimi bańkami. Moja dobra znajoma postanowiła skorzystać z okazji i wykupiła kupon na 5 zabiegów. Podchodziła do tego dość sceptycznie, lecz już po 3 zabiegach zaczęła zauważać pierwsze efekty. Mówiła, że co prawda z początku taki masaż boli ale z czasem można się już przyzwyczaić. Po kilku zabiegach w salonie kosmetycznym postanowiła masować się sama w domu. Masaż bańką chińską rozpoczyna od nałożenia oliwki lub olejku na część ciała, którą chcemy masować - ułatwia to przesuwanie bańki po skórze bez powodowania bólu. Następnie należy przyssać bańkę do skóry. Siłę jej przyssania można kontrolować, co daje możliwość regulowania intensywności masażu. Następnie przesuwa się bańki po skórze ruchem podłużnym, kolistym lub zygzakowatym.
Polecam Wam zakup baniek chińskich w sklepie internetowym medimas.pl Przy zakupie warto skorzystać z kodu rabatowego 5% dzięki czemu za bańki zapłacimy 18,99zł. Bańki posiadają atest, są produktem medycznym.

Zachęcam Was do pisania w komentarzach o Waszych przeżyciach z bańkami chińskimi.

10 komentarzy:

  1. Używam baniek od paru miesięcy sama :) Jestem bardzo z nich zadowolona !!! Pomogły mi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, chyba mnie namówiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam, testowalam. bez regularnosci nic nie osiagniemy. boli jak cholera ale warto! nie polecam osobom ktore maja pajaczki na nogach!

    zapraszam na nowa, inna forme bloga modowego -> aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele słyszałam, ale sama nigdy nie stosowałam...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno o tym słyszała, ale jeszcze nie próbowałam. Sprawdź tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam nie raz i uważam, że masaż bańką chińską jest super :) Może trochę boleć ale idzie wytrzymać. Żeby były efekty musi być systematyczny. Radzę chociaż raz czy dwa pójść do gabinetu, żeby zobaczyć jak wygląda wykonanie, a później można robić samemu w domu.

    Pozdrawiam swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  7. super:) probowalas?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny wpis tez uzywalam i faktycznie tak jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx