24 sierpnia 2013

Khaki and royal blue in pair

Hej! Dzisiejszy zestaw noszę bardzo często kiedy na dworze panują tropikalne upały, a ja chcę by było mi wygodnie zachowując przy tym swój styl. Jeden z ulubionych topów (mam go w 4 kolorach - kupisz tutaj) połączyłam z moim zdecydowanym faworytem z biżuterii - naszyjnikiem z by dziubeka. Zapomniałam tylko wziąć do zdjęć mojej pomarańczowej torebki, która jeszcze dodatkowo ożywiłaby zestaw. Mam nadzieję, że zestaw się Wam podoba ;-)
Alex











TOP - ROMWE top, SPODENKI - H&M shorts, BUTY - PRIMA MODA shoes, NASZYJNIK - BY DZIUBEKA necklace




W przyszłym tygodniu ruszam z konkretnymi przygotowaniami do biegu bachusa (10km) i do półmaratonu (21km). Mam nadzieję, że kogoś zmotywuję do biegania i dbania o swoje zdrowie i kondycję ;-)


Romwe Labor Day sale
Up to 84%off
Valid dates: Aug.27th-Sep.2nd
Don’t miss, girls!



32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też go uwielbiam! Wszelkie odmiany chabrowego, kobaltowego zawsze przyciągają mój wzrok ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajniutkie polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajniutkie polaczenie kolorow :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny naszyjnik oraz świetne kolorki ^^
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. badzo mi się podoba połączenie khaki, brązu i niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie :). Masz świetną figurę i jesteś prześliczna :). Stylizacja jest genialna! Z chęcią jeszcze tutaj zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio to bardzo miłe;-) Ja do Ciebie też zaraz zaglądam!:)

      Usuń
  8. Genialne połączenie kolorystyczne! Całość wygląda bardzo fajnie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz:) piękny masz naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Naszyjnik to moja nowa miłość:) Pozdrówka!

      Usuń
  10. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twój blog. Otworzyłam swój sklep odzieżowy online i uważam, że to Twój styl - www.tinycarrie.pl Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna stylizacja :D masz sliczne dlugie nogi :)

    zapraszam do mnie na codziennie nowe stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ciepło! Długie to one nie są, ale robię wszystko by były jak najzgrabniejsze, ale jeszcze dłuuuga droga przede mną!:) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Top i naszyjnik jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja świetna <3
    Rewelacyjna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej,pieknie ulozone wlosy tak jakos.. ah <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah,ah tylko wysuszone :P staram sie ich nie meczyc teraz zeby odzyly, bo slonce je bardzo wysuszylo. Buzki pieknotka!:*

      Usuń
  15. Śliczny outfit ;) Rewelacyjna bluzka. Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz Kochaniutka, bardzo podobają mi się fotki:)a bluzka jest mega!!!
    Może obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo;-) Jesli podoba Ci sie moj blog i fanpage to zaobserwuj i polub, ale takich akcji like za like to ja nie uskuteczniam. Pozdrowka cieple!

      Usuń
  17. bosko, a naszyjnik mega cudny meeeegaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny zestaw, polaczenie kolorow, Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak Ci pięknie w tym kobalcie! :) to ostatnio mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx