3 sierpnia 2013

Summer Colours

Hej! Dzisiejsza stylizacja przygotowana jest dla sklepu Butik, który wraz z telewizją 4Fun Tv wypuścił limitowaną serię koszulek w różnych letnich wzorach. Ja wybrałam tę oversizeową wpadającą w zieleń i błękit. Pięknie wygląda na opalonej skórze podkreślając ją jeszcze bardziej. Top idealnie spisuje się na co dzień zarówno do butów na obcasie jak i do sportowej wersji. Jeśli się Wam podoba to mam dla Was niespodziankę! Będę miała dla Was do wygrania aż  5 koszulek w różnych wzorach. Chcecie konkurs?!:-)
Alex





















TOP - BUTIK FOR 4FUN TV top , BUTY- ZARA heels, PASEK - T.HILFIGER belt, NASZYJNIK,PIERŚCIONKI - H&M necklace and rings, SZORTY - STRADIVARIUS shorts

18 komentarzy:

  1. Świetna koszulka, rewelacyjne kolory i motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ale nie widze jej na stronie butiku??:(

      Usuń
    2. a ile ona kosztuje tak swoja droga? piekne ma kolory

      Usuń
  3. Piękne kolory! Bluzka mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ;) ta bluzeczka jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskaaaaaa <<<<<333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Cie dobrze ze wrocilas! MYSLALAM ZE STRONE USUNELAS:(

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie wygladasz chyba duuuzo schudlas?!:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja, uwielbiam te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta koszulka! Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja.

    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx