11 sierpnia 2013

My make up. Makijaż na co dzień.

Hej! Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować makijaż, który cały rok jest moim ulubionym. Ostatnimi czasy nie używam w ogóle podkładu i tym podobnych, jednakże dostałam dość sporą próbkę podkładu i primera w jednym, tak więc od razu zabrałam się za jego testowanie. Miałam go już na sobie 4 razy i muszę przyznać jestem oczarowana. 




Rzadko wstawiam zdjęcia makijażu, ponieważ każda bloggerka urodowa dobrze wie jak cięzko jest go uchwycić w aparacie! Zrobiłam dla Was "trochę słit foci" żebyście mogły lepiej go zobaczyć. 
Zaczynamy od kremu nawilżającego i podkładu z primerem... 


Następnie puder matujący i domalowanie kształtu brwi cieniem do oczu ;-)



Na powieki nakładam rozświetlacz do policzków z Inglota.... idealnie spisuje się jako cień do oczu i się nie wałkuje cały dzień! Nadaje oczom subtelności... ;-)


Jeszcze trzeba było paznokcie pokazać! Voila!
Kreskę też musicie zobaczyć, a jak!



Teraz z ruch poszedł róż do policzków i różowy błyszczyk do ust...




Uśmiech numer 7 ! Nie umiem się uśmiechać pokazując zęby, ale starałam się! ;-P Przecież jestem taka miła i sympatyczna to muszę się uśmiechnąć, a jak! ;-P


No dobra starczy tego uśmiechania, mina nr 657!


A może by tak jeszcze coś a la zamyślona?! ;-P



O, wiem! Co by nudno nie było zrobię niechlujnego warkocza!






I jak Wam się podoba mój makijaż zaprezentowany w postaci "fotek z ręki" ;-)??

Do makijażu użyłam

podkład plus primer COLLISTAR
mineralny puder sypki MARY KAY
eyeliner MANHATTAN
tusz do rzęs MARY KAY i MAYBELLINE NY
puder DIOR
róż do policzków GOSH
błyszczyk SEPHORA
cień do policzków (rozświetlacz w rzeczywistości) INGLOT
lakier do paznokci REVLON colorstay

So many beautiful and hot items are waiting for you : Oversized Aztec Denim Coat,




17 komentarzy:

  1. Super! Też lubię kreski i często właśnie tak się maluję w zależności od nastroju- ciemny brąz lub czerń:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kreska ;) Ja mam ją codziennie na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się makijaż a jeszcze bardziej Twoje podpisy zdjęć!
    Kreska perfekcyjna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! perfekcyjny makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie, delikatnie :) perfekcyjna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. klasyka:)
    też taki lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny,dzienny makijaż Kochana, jak się na Ciebie patrzy to uśmiech pojawia się na twarzy:) obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz niesamowity dystans do siebie i poczucie humoru ;) super zdjecia i komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe zabawnie :)
    Co do makijazu- bardzo precyzyjny i te oczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny;) nie zbyt krzykliwy ale widoczny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreska perfekcyjna! :)
    Podoba mi się mocne podkreślenie oczu, ja również preferuję taki makijaż:)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, ale proponuję wyciągać ''jaskółeczkę'' bardziej ku górze - oko będzie wyglądało na bardziej otworzone i niezmęczone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx