18 sierpnia 2013

Przez żołądek do serca 1

Hej! Jeśli obserwujecie mojego bloga już dłużej wiecie zapewne, że przepisy na słodkości lub jedzenie pojawiają się rzadko. Było ich do tej pory może 3 czy 4 m.in quiche lorraine, sushi i muffiny. Dziś chciałam zaprezentować Wam bardzo szybki sposób na pyszne ciasteczka, które niejednokrotnie uratują Was przed wizytą gości ;-)

Ciasteczka w bitą śmietaną i owocami w kruchym cieście francuskim.




Czego potrzebujesz żeby je zrobić:

- ciasto francuskie (najlepiej gotowe, które tylko rozwijasz)
- wybrane owoce (ja zrobiłam z borówkami amerykańskimi)
- śmietanka 30%
- śmietanka w proszku np. Śnieżka


Rozwiń ciasto francuskie i  podziel je na 16 małych kwadracików. Następnie ułóż je na blaszy i wsadź do rozgrzanego piekarnika 180stopni. Piecz z 10-15 minut aż ciasto lekko podrośnie. Gdy kwadraciki ostygną przekrój je na pół (wzdłuż) - jeśli zrobisz to na ciepłych to się całe pokruszą. Następnie śmietankę 30 % zmieszaj ze Śnieżką i miksuj do uzyskania pożądanej konsystencji. Połowę ciasteczka posmaruj bitą śmietaną, poukładaj owoce wg uznania, delikatnie posmaruj drugą część ciasteczka i zamknij jak kanapkę.
Następnie posyp cukrem pudem i voila!
Pyszne, szybkie, chrupiące i tanie rozwiązanie ;-)
 Mam nadzieję, że się Wam przyda!




Aż zachciało mi się słodkiego ;-)


29 komentarzy:

  1. Oj ale kusisz tymi słodkościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mm ja juz tez nie moge wytrzymac przez Ciebie :D

      Usuń
    2. he he :))) i co zrobiło któreś z Was?

      Usuń
  2. mmmmm narobiłaś mi smaku <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne! dawaj wiecej pomyslow, mmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszotki sprobuje na pewno dzisiaj z mama :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :) zapraszam do obserwowania i komentowania http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaglądnę do Ciebie - ta nazwa przyciąga, he he ;P

      Usuń
  6. wygląda mega apetycznie, a i wydaje się banalne w przyrządzeniu, kradnę przepis, chętnie wypróbuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. oojjj jak to pysznie wyglądaa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. mniaam :D

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram się za robienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty, szybki przepis. Z chęcią bym wypróbowała tym bardziej, że mam dzisiaj ochotę na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjadłabym wszystkie na raz tak dobrze wyglądają :D
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zjadłam 3 pod rząd i nadal było mi mało ;-P buziaki

      Usuń
  13. ale pyszności!! A jak pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, odpisując na komentarze coraz bardziej chce mi się słodkiego!:):PP dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx