16 sierpnia 2013

Strój na wesele. Chabrowa sukienka

Hej! Dzisiejsza stylizacja to jedna z moich propozycji na Wesele. Jako, że sama wybieram się na wesele za tydzień postanowiłam pokazać Wam jedną z opcji. Fason sukienki jest idealny jeśli lubimy sobie pojeść i wiecie o czym myślę ;-)  Falowany dół jest dla mnie zbawieniem kiedy każda kolejna potrawa patrzy się na mnie i mówi "zjedz mnie!"  Do tego mój ukochany chabrowy kolor, który pięknie współgra z oranżowym. Mam nadzieję, że się Wam podoba!:)
Alex
















SUKIENKA - SHEINSIDE dress, KOLCZYKI - MONI ART earrings, BRANSOLETKA - FLORART bracelet, BUTY - ZARA heels, TOREBKA - MICHAEL KORS bag, OKULARY - ORSAY sunnies


Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Hot items back season!  Only $14.99!
Don’t miss, girls!


28 komentarzy:

  1. cudowna stylizacja wszystko mi się podoba buty sukienka a o kolczykach nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja ;) podoba mi sie kolor tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony kolor !:) i but też są mega !

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna sukienka ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma bardzo piękny kolor!;)
    Bransoletka ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz :D. Powiem Ci szczerze, że z każdym miesiącem wydajesz mi się piękniejsza ;p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak uważam!!!! jak Ty to robisz? ;**

      Usuń
  7. Piękna sukienka, świetnie się prezentuje ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie wygladasz bardzo dziewczeco :) cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne kolorki o tak <3333333333333

      Usuń
  9. ślicznie wyglądasz w tej sukience :) podobne w Bershka widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ;) Wyszłam na tych zdjeciach inaczej niz zwykle to znaczy niepodobnie ;)) Ni poznalam Cie na poczatku;)) ale rownie ladnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola zawsze jest piękna <3

      Usuń
    2. Anaid nie na miejscu Twój komentarz, bo ludzie mogą różnie odbierać

      Usuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie!

    zapraszam do mnie;
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te sandałki są mega, nigdy mi się nie znudzą! :D

    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie,super dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mega świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm ogólnie ładnie ale na wesele jak dla mnie za skromnie:) jak na niedzielne wyjście tak, wesele NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, zwiewnie i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx