15 września 2011

MOJA KOMPOZYCJA 'A LA PANDORA' + cudowny "naszyjnik"!

W końcu skompletowałam całą, a się na mnie sprzedawca patrzył hehehe ;-) pół godziny stałam i dobierałam i nawlekałam. Ale koniec gadania, czas na zdjęcia ;-))

W poprzednim poście pokazywałam jej początki:

 
Teraz:




Jak Wam się podoba? Trochę przyduża, ale damy radę.. ;> 


Oprócz tego kupiłam jeszcze to cudko:



"Naszyjnik" plus zawieszka 25 zł ;-))
W następnym poście - zestaw, a w kolejnym nowości kosmetyczne ;-)

Jak lubicie mój blog proszę o kliknięcie LUBIĘ TO pod postem - nie jest to połączone z facebookiem, a sprawi mi przyjemność:)** 

9 komentarzy:

  1. boska biżuteria! zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pandorki już mi się przejadły, ale naszyjnik boski!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha ta pandorka mi się podoba, naszyjnik przeciętny
    pozdrawiam

    A i założyłam drugiego bloga:http://wswieciekosmetkow.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. pandora jest genialna, w kazdym wydaniu !

    zapraszam do siebie na http://fashionmugging.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka ;)
    + kreatywny nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx