23 września 2011

PINK ME PERFECT

Kolejny zaplanowany podczas gdy ja latam po Turcji, zapewne drę się na całą plażę i sączę drineczki ;-)


Chciałam Wam pokazać świetny błyszczyk od Oriflame. Oczywiście wygrany, nie kupiony;-))


Wygrałam na portalu papilot.pl za ten makijaż:  KLIK 





Na zdjęciach nie widać do końca koloru - jest on intensywnie różówy, ciemny róż, coś a la fuksja, baardzo długo się trzyma, tworzy coś w rodzaju farbki na ustach - jak zejdzie połysk od picia napoju to kolor pozostaje. Będąc w rossmannie przyrównałam go jakiegoś  odcienia Maybelline(są identyczne), ale zapomniałam nazwy:P Ma w odcieniu Pink;> Jak kupię to wstawię zdjęcia, ale błyszczyk naprawdę polecam!!

CENA: 9,90?

INNE: PACHNIE MALINAMI, MMM;-) 

Moje usta przechodzą ciężki okres i wszędzie są popękane, w kącikach też, więc proszę o wyrozumiałość :P 


CAŁUJĘ;*
JEŚLI PODOBA WAM SIĘ MÓJ BLOG - PROSZĘ O KLIKNIĘCIE LUBIĘ TO POD POSTEM - NIE JEST TO POŁĄCZONE Z FACEBOOKIEM! 
 

8 komentarzy:

  1. nie lubię takich błyszczyków ;/ Te wyciskane pojemniczki czy jak to nazwać mnie denerwują, bo zawsze za dużo wyciskane i wtedy takie mam całe usta obklejone ... ;/

    Co do Turcji, to oczywiście czekam na relację :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, to ciekawe jak na błyszczyk, że bardzo długo się trzyma, na mnie trzymają się po 5 minut i to koniec. Muszę w takim razie wypróbować ten, kolor też ciekawy, ale mają coś bardziej czerwonego? ( koral?)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam ze to ten błyszczyk robi takie plamki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ciekawego bloga jak i osobowość. Bardzo cenię takich ludzi jak ty. Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joli rouge a levre!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać makijaż imponujący, nowy błyszczyk także. A cena kusi :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx