5 września 2011

I can't control you, you're not the one for me now..







12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz !
    Szkoda, że nie widać całej.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. - torba sliczna . =) nie zegnasz jeszcze lata .? =) ja juz daje buzi na pozegnanie letnim ciuchom powoli .. =) zapraszam na nowa notke . =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bokserkę wymieniłabym na bardziej wyjściową, tudzież bardziej elegancką bluzkę/koszulę. Mam wizję koszulę z lejącego się materiału. Lubię nieschludność połączoną z nutką elegancji. Bokserka daje wg mnie zbyt obdarty efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny naszyjnik! Co prawda ja bym to czarne wyplotła, ale poza tym kapitalny! uwielbiam takie 'zabudowane' naszyjniki i jeszcze te piórka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik i torebka świetne : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ten naszyjnik jest obłędny, gdzie Ty go kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny ten naszyjnik! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, bo mi najbardziej słuzy oglądanie cełego wydania XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx