9 września 2011

Classique - je l'aime bien!

Wiecie jak to jest, mieć coś i nienawidzieć, a nie mieć i kochać? Tak było w przypadku moich studiów.
Studiowałam filologię romańską(francuski) połączoną z angielską, jednak to francuski był językiem przewodnim. Naprawdę jak miałam iść na zajęcia to aż mną trzęsło. A teraz? Zrobiłam sobie rok przerwy i nie mogę się doczekać aż znowu będę 'studentką'. Zjazdy trochę dziwnie, bo co sobotę, tłuc się do Poznania i wracać wieczorem, no ale coś za coś ;-) Już nie nudzę, dziś zestaw klasyczny - z nowości bluzka z Kapp Ahl (25 zł;o) i Kopertówka z Asosa.









 spodnie(pants)-zara, top- Kapp Ahl, kopertówka(clutch)-asos, kolczyk (earing) - no name, buty(heels) - deichmann, zegarek(watch)-Michael Kors

 


p.s Ale zaleciało DIY co;>? Nie miał mi kto zdjęć zrobić ;-P 

22 komentarze:

  1. rurki b.ładne ;)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Gratuluję tak taniego zakupu, bluzka jest świetna. Kopertówka także wygląda cudownie, a czerwone spodnie to niepodważalnie hit tego sezonu!
    Pozdrawiam i obserwuję! :)
    http://work-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie! Piękna kopertówka, fantastyczny zegarek i genialne spodnie!
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie, ewentualnie do obserwacji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że spełniasz się na studiach, mam nadzieję, że ja będę miała podobnie ;) ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne rurki, a kopertowka genialna!!Zazdroszcze Ci jej!;) Pozdrawiam i zapraszam http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i tak sobie poradziłaś z aparatem, ja tego nie potrafię. te kopertówki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podobają mi się te kopertówki!

    OdpowiedzUsuń
  8. kopertówka ładna, ale "plener" mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ladnie :) ladna dziewczyna z ciebie:):)ja polecam ladne sukienki a asos :):

    http://allegro.pl/sukienka-asos-rozowa-kremowa-pudrowa-rozmiar-38-i1808178260.html


    http://allegro.pl/sukienka-asos-lososiowa-rozowa-kremowa-braz-r-38-i1812039830.html

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłaś tą tropikalną sukienke z paseczkami ;)? na stronie motelrocks czy w tk maxxie ;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieski z czerwienią, świetna kolorystyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna torebka, lubię połączenie niebieskiego i czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe łączenia:)
    Zapraszam do mnie:
    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kopertówka robi wrażenie ;)

    http://blindpassionforfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz kochana! Koperta jest obłędna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Esta é uma das marcas que mais vendem na rede.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx