12 września 2011

RECENZJA TUSZU ARTDECO - CURL&STYLE

JEŚLI MACIE CHWILKĘ TO PROSZĘ O GŁOSY NA KTÓREŚ ZE ZDJĘĆ W KONKURSIE NA STYLIO.PL, NIŻEJ ZOSTAWIĘ LINKI I JAK KTÓREŚ SIĘ WAM SPODOBA BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA GŁOS:-* 

1.KLIK - Z SUKIENKĄ MOTEL
2. KLIK - Z  CHABROWĄ KOPERTÓWKĄ 
3. KLIK - Z POSTA COLOUR BLOCKING
4. KLIK - CZERWONE SPODNIE, CHABROWA BLUZKA I CIEMNA MARYNARKA

 DZIĘKUJĘ! w sumie nie mam szans, bo nie zbierałam głosów, ale będzie mi miło:*

________ 

Dzisiaj mam dla was recenzję Tuszu do rzęs ARTDECO.


Curl&Style - jak mówi nazwa powinien je pięknie 'wystylizować' oraz podkręcić. Efekt? Popatrzcie na zdjęcia. Jak na moje oko to nie ma szału, ale też nie jest źle.

Co obiecuje producent?

1. Specjalnie zaprojektowana zagięta szczoteczka podkręca, pogrubia oraz wydłuża rzęsy
gęsty grzebyk precyzyjnie rozdziela rzęsy oraz równomiernie rozprowadza tusz, zapobiegając ich sklejaniu się i pozostawianiu grudek


2. Zawiera nawilżający panthenol oraz wosk carnauba - jest to naturalny wosk wosk roślinny pozyskiwany z oliwy z oliwek który sprawia, że rzęsy stają się elastyczne, miękkie i błyszczące
jest bezzapachowy
 





TUSZ SIĘ NIE OSYPUJE - CO JEST BARDZO WAŻNE. 


rozdziela rzęsy, łatwo się aplikuje

CENA - JAK ZA TAKI EFEKT  W MIARĘ PRZYSTĘPNA 50-54 zł, chociaż wolę wygrywać niż płacić za tusze ;-) Może to śmiesznie brzmi, ale w życiu wygrałam z 30 tuszy do rzęs :-P









A czy wy go próbowałyście? Jakie macie o nim zdanie?


JAK PODOBA WAM SIĘ MÓJ BLOG PROSZĘ KLIKNIJCIE NA 'LUBIĘ TO' POD WPISEM - NIE JEST TO POŁĄCZONE Z FACEBOOKIEM, A POKAŻE MI CZY LUBICIE MOJEGO BLOGA ALBO DANY WPIS ;*

6 komentarzy:

  1. ja osobiście wolę tusze, które bardzo pogrubiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna szczoteczka tego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  3. - efekt nie jest zly, ale to pewnie nie jest to, czego chcialas, prawda .? =) ja uzywam od lat Exceptionnel De Chanel, bardzo go sobie chwale, z tanszych marek bardzo lubie Vulcano XXL by Manhattan i w zasadzie wiekszosc tuszy L'Oreala i Astora bardzo mi odpowiadala . zapraszam na nowa notke, retro style . xoxo .

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie :)!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez wygrywam tusze od nie pamietam kiedy jeszcze nie kupilam ani jednego:P
    fajnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blogasek ;)

    dałączam do obs ;]


    zapraszam również do siebie ;)

    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx