8 września 2011

RUDOLF THE RED-NOSED REINDEER

Sweterek jakoś skojarzył mi się z fragmentem piosenki, którą chyba każdy z Nas śpiewał/albo był zmuszony śpiewać na angielskim - nawet w liceum ;o 


Dziś prosto, na wyjście do miasta (miałam załatwić sprawę zegarka - taaa, bransoleta ok 400 zł, a nie ma pewności, że będzie pasować etc - muszę poszukać u starych zegarmistrzów jeszcze :P)


Sweterek i torebkę kupiłam u Chińczyka, jeszcze jak sweterek jest w miarę porządny to przy torebce 2 śrubki się odkręciły i teraz będę musiała kombinować co zrobić żeby się nie rozwaliła, a naprawdę mi się spodobała ;/

There's no need to write it in English, I  wrote a bit about my watch, about a bag that wasn't good quality etc ;-))










spodnie(pants)-zara
torebka&sweterek(bag&sweater)-Chińczyk
bransoletki(bracelets)- reserved & glitter

17 komentarzy:

  1. love the sweater!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter, cóż, po prostu zajebist*

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja nie lubię takich swetrów... za to torebkę masz ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio kupiłam torebkę u chińczyka i też mi się poodkręcały śrubki;/ Ale ta jest naprawdę ładna.

    Zapraszam do mnie!
    Justyna-life.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sweterek :)
    ___________________
    zuki-berlin.blogspot.com
    dodasz się?:D dzieki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie swetry! ale osobiście czekam jeszcze z nimi do październikowo-listopadowej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sweterek mam miłę wspomnienia z takimi Norweskimi wzorami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe ja nie śpiewałam nigdy tej piosenki! Nawet w liceum:P

    A sweterro urocze :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygladasz:) spodnie zachwycaja;) pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rada fotografa: więcej zdjęć w plenerze lub na jednorodnym tle!sceneria pokoju odwraca uwagę od zestawu i nie pozwala skupić się na całości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx