15 września 2011

Wygrana w konkursie MOSQUITO

Ojj kochane, siedziałam wczoraj w pracy, włączyłam maila, a tam taka miła niespodzianka. Zajęłam Pierwsze miejsce w konkursie na stylizację z marynarką Mosquito.


Oto zwycięska stylizacja: (w środku)




Nie wiem czy kojarzycie, ale na podium znalazła się też inna blogerka - Little Black Girl (Gabrysia) - gratuluję kochana raz jeszcze!



WYGRAŁAM BON NA 200 ZŁ DO WYKORZYSTANIA W SKLEPIE. I JUŻ GO ZREALIZOWAŁAM, TERAZ TYLKO CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ! MAM NADZIEJĘ, ŻE DOJDZIE PRZED WYJAZDEM DO TURCJI, A TO JUŻ W ŚRODĘ ;D


1. Pomarańczowa marynarka (mam już chabrową z tego modelu)
2. GRAFITOWA Z ŁATKAMI







AHH CAN'T WAIT!

10 komentarzy:

  1. Przymierzam się na Allegro do tej z łatkami, tylko bezowej :)
    Gratuluję wygranej w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarek nigdy dość:)! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratuluję :****

    !!! a Turcja , zabierz mnie w walizkę ;) a dokąd lecisz dokładnie, ja rok temu byłam w Alanyi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :) Gratuluje wygranej :)
    odoba mi sie Twoja stylizacja i narawde zasługiwałaś na wygrana :)
    Co do marynarki z łatkami , nie w moim stylu, nie lubie łatek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to gratuluję, super wygrana. A ta pomarańczowa marynarka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. :) gratuluję wygranej, należał Ci się :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Wielkie, wielkie gratulacje! Wygrać w takim konkursie to się nazywa coś!
    Super, gratuluję i zazdroszczę oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak więc gratuluję :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx