1 września 2011

Raspberry dream



Wpis zacznę od piosenki, która idealnie wpasowuje się w klimat wakacji. Wakacji, które ja poczuję dopiero 17 września. Od 17 do 3 pażdziernika :)!! A 21 Turcja... mmmm ;-)) Jeszcze tylko 20 dni! I love it!:))

Imma loooolooooneelyyy heart! :) 


A co do zestawu: Pierwszy raz w życiu eksperymentuję z overiseowymi bluzkami - zawsze jak byłam młodsza wszystko musiałam mieć dopasowane, nawet za krótkie, a brzuszek był większy:P Teraz mam już 2 bluzki, które się nie opinają ;>  Jedynym ich minusem jest to, że nawet chwilkę po prasowaniu się gniotą co widać na zdjęciach ;/ 


Simple everydays outfit, if u want it to be more comfortable just change the shoes cause this ones are not so comfortable ;> This outfit has some elements that are new in my closet - for instance oversized tops - I didn't use to wear them, but It's changed ;> Now I have 2 in my closet.











top-h&m, spodnie(pants)-Camaieu, torba(bag)-no name, bransoletki(bracelets)-h&m, okulary(sunglasses)- pimkie, buty(shoes)- aldo

p.s Zauważyłyście nową modelkę na zdjęciach? Nutka jej na imię :P
p.s Have u noticed new model on these photos? Her name is note/tune (from music:P)


18 komentarzy:

  1. cudownie wyszłaś na tych fotach kochanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetn torebk! Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. modelka urocza ;d
    świetna bluzka i torba ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak zwykle wyśmienicie! I jeszcze jedno - Masz pięknego pieska :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka fantastyczna, skąd ją masz?
    A szersze bluzeczki nie są wcale takie złe, ja jestem z nimi zaprzyjaźniona na dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a weź! pójdę na zakupy do sexshopu w akcie desperacji ;p
    btw, wyglądasz cuuuudnie! schudłaś znacznie, czy mi się wydaje? a nutka modelinguje lepiej od ciebie :) :* i jakim cudem ja nie widziałam w h&mie t-shirtów w tak fantastycznym kolorze? tym bardziej że ja mogłabym przeżyć całe życie w oversize'ie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ehem, to byłam, ja, zuza. zapomniałam się podpisać, wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim skromnym zdaniem wyglądałabyś naprawdę super, jeśli spodnie były by długie. Na 1wszej fotce bomba, a później boom - brakuje mi reszty spodni :P
    Pytanie za 100 punktów - czym zrobiłaś te delikatne fale?? Czy to może 100% natural?? /maniga

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to ze soba gra !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy rozwiązanie konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem to nie jest oversize, tylko po prostu luzniejsza (rozciagnieta) koszulka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zuza: hahahah! nie skomentuję;D

    Maniga: no też tak sądzę, ale nie posiadam długich białych rurek tylko dzwony, a z takowymi byłaby 'wieś tańczy i śpiewa';p**

    Anonimowy z 21:04 - dla mnie jak najbardziej jest to oversize, jeśli dla Ciebie oversize to worek po ziemniakach to rozumiem, ale każdy ma swoje 'wytyczne', że tak powiem:P dla mnie naprawdę jest to wyczyn, że noszę coś 'szerszego' czy 'większego' dlatego tak to nazwałam. A może coś powiesz o połączeniu kolorów czy detali czy tylko chcesz pisać o tym czy to oversize czy nie;> Twój komentarz nic nie wniósł prócz pokazania, że wiesz co to znaczy Oversize;>

    OdpowiedzUsuń
  14. o jak fajnie;] mega butki i pierścionek;] pozdrawiam i zapraszam na nowy post;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bardzo fajnie :D ładnie Ci w różowym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx