6 września 2011

COLOUR BLOCKING

TO CO WIDZICIE NA BLOGU - ZMIANY, TO TYLKO TYMCZASOWE ;-) NIEDŁUGO POJAWI SIĘ HEADER, SĄDZĘ, ŻE NA JEGO BRAK NIE BĘDZIECIE NARZEKAĆ, BO POPRZEDNI BYŁ MOIM ZDJĘCIEM, A TYCH NIE BRAKUJE! ;-) 


Dotychczas unikałam tego 'trendu', ponieważ nie do końca do mnie przemawiał, szczerze to chyba tylko 3 razy połączyłam ubrania w myśl 'colour blocking'. Długo wyczekiwałam na moją chabrową marynarkę i sądzę, że źle nie wyszło - jak wy myślicie?
p.s Mój zegarek jutro idzie na okrutną przeróbkę - trochę się boję, bo sporo jest wart, ale sądzę, że będzie wyglądał o niebo lepiej! :) Wkrótce pokażę więcej! 

I avoided colour blocking cause there was always something - it didn't suit me etc. But when I finally got my blue blazer I decided to try again and I loved it - what do you think about this outfit? 


















marynarka(blazer)-mosquito, spodnie(pants)-zara, zegarek(watch)-Michael Kors, kolczyki(earings)- DIY, top- h&m, buty(heels)-deichmann

 p.s PODPISUJĘ SIĘ W KOMENTARZACH 'ALEX ;-))

20 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszłaś! Moc DIY :) cudowne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ten trend bbbardzo sie podoba, u Ciebie wyszlo jak najbardziej na + :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywna stylizacja, podoba mi się połączenie kolorów : )

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetna marynarke! i genialnie wyglada z tymi czerwonymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodnie, dają takiego pazurka całemu outfitowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem koszulka wciągnięta w spodnie psuje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham color blockin'. w końcu coś, dzięki czemu ludzie stali się zauważalni.


    www.moderngrungestolengrunge.blogspot.com
    meagainstfashion.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne polaczenie kolorow <3

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny set- bardzo ąłdnie wyglądasz:) jestem absolutnie zakochana w Twoich butach! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło pozytywnie ;))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie kolory! I śliczne cieliste czółenka:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie wszystko połączone ładnie i ze smakiem - zresztą jak zawsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. colour blocking mozna zaliczyc jak najbardziej do udanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie. Outfit mi się podoba. :)
    Zapraszam także do siebie, aktualnie mam konkurs w którym można wygrać pierscionek z nowej kolekcji h&m. :))

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolory! pozytywna stylizacja! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło świetnie! Marynarka jest w cudownym kolorze!
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie, ewentualnie do obserwacji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująca stylizacja i bardzo, bardzo, bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx