18 grudnia 2011

Czerwone legginsy + beżowa koszula = bezpieczne połączenie?


Bardzo lubię to połączenie. Intensywnie czerwone legginsy od TBSport połączone z koszulą F&F (jest świetna, materiał jest idealny!) za 59 zł i pierścionkiem a la YSL od EdiBazzar . Co by było cieplej można również założyć kamizelkę z misia firmy Mosquito i zima nie straszna!

Jak Wam się podoba?













pierścionek- edibazzar
legginsy - TBSport
kamizelka z misia - mosquito
buty-Promod
Koszula-F&F
torba-chińczyk

22 komentarze:

  1. Bardzo ładne połączenie, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię się wyróżniać z tłumu szarych ludzi dlatego uważam że wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Leeginsy są śliczne! Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się baaardzo podoba :) u mnie też będzie dzisiaj post z elementem koloru czerwonego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zestaw jest rewelacyjny! Cudowna koszula i pierścionek, świetne legginsy ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor legginsów jest świetny, brakuję mi rzeczy w takich nasyconych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne legginesy, uwielbiam ich kolor!
    zdradzisz ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, ze nie przepadam za tego typu legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudowny pierścionek!! :)


    http://twin-spin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! strasznie podoba mi się kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zestawienie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz :) połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz w tym połączeniu :) a misiowata kamizelka fantastyczna, sama sobie taką zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny zestawik:))ten pierscien mis ie podoba najbardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile dalas za torbę ta co umiscilas w poscie np .22 listopada ? to jest torba(bag) z allegro :)
    ona orginalna ze skóry? u kogo kupywalas ?

    pozdrawiam LiNka

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za mile slowa:**!

    Chocoarome: wiesz kochana nie wiem, dostałam je od firmy tbsport, zerknij na stronę na pewno mają ceny, widziałam też takie w kolorze czarnym :) www.tbsport.pl

    Anonimowy: Linka - za 289 albo 269 nie pamiętam, bo trafiłam na zniżkę :) Skórzana, kupowałam u użytkownika perlei :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaaa zakochałam się w kamizelce!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna ta kamizela :) świetnie wygląda w połaczeniu z czerwoym!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx