22 grudnia 2011

Stylizacja na WIGILIĘ.

Nie od dziś wiemy, że w tak wyjątkowy dzień jakim jest wigilia musimy wyglądać elegancko i schludnie. Zestaw, który przygotowałam kolorem nawiązuje do Św.Mikołaja, ale nie było to moim zamierzeniem. Koszula w kolorze ecru w połączeniu z intensywnie czerwoną (tak,uwielbiam ten kolor!) spódnicą grają pierwsze skrzypce. Pod koszulą mam cielisty top, gdyż koszula jest z bardzo cieniutkiego materiału. Całość uzupełniłam paskiem i butami w podobnym kolorze, a do tego dobrałam wężową kopertówkę. Na zdjęciach może niezbyt widać, ale na szyi mam kolię - dobrze wszystkim znaną z h&m. Pierścionek z edibazzar jest tu jedynym 'szaleństwem' na jakie sobie pozwoliłam. Jak Wam się podoba taka propozycja?









pierścionek (ring)- edibazzar.pl
buty(shoes)-stylowebuty.pl
spódnica(skirt)-atmosphere(sh)
koszula(shirt)-f&f
kolia(necklace)-h&m
kopertówka(clutch)-glitter


Today I present you an outfit for Christmas. IMO it's perfect, because it's in one hand elegant and on the other hand classy - I picked shoes from stylowebuty.pl and a skirt from second hand. The shirt comes from F&F (Tesco) and the snake-printed clutch from Glitter. How do you like it ?Hope u enjoy it! xoxo

18 komentarzy:

  1. boska spódnica! Butki prezentują się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska spódnica :) zorganizowałam konkurs świąteczny !

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:) W tej spódnicy wyglądasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!masz ładną figure:))*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Uważam, że na Wigilię idealna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, a najbardziej mi się te buty podobają... :)

    Z okazji Świąt dużo szczęścia i słodyczy
    każdy z Dwóch Włóczykijów
    Ci dzisiaj życzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny i bardzo zmysłowy zestaw! wyglądasz niezwykle kobieco!
    wspaniała spódnica i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie,
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania wybrana przez siebie torba
    Cambridge Satchel. (6 KOLORÓW DO WYBORU- NEONY)

    POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczie wyglądasz ;d buty świeeeetne <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne połączenie kolorów :)
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna spódnica,ale do niej trzeba miec taka idealna figure :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to się nazywa high-heels!
    wow :D

    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx