24 grudnia 2011

Moja ulubiona piosenka dla Was na Święta!

Kochani! Dzisiaj też jestem w pracy, ale chciałam Wam życzyć:

- nieustającego zdrowia
- gorącej miłości
- szczęścia
- radości z życia
-uśmiechu z każdego powodu
-bycią piękną całe życie
-bycia dobrą, kochającą kobietą/mężczyzną ;)
-dużo dzieci :)

+ dla bloggerek: bycia inspiracją dla jak największej liczby osób!;-) spełnienia!:*


I dla Was wszystkich na koniec moja ukochana "piosnka" Świąteczna (oczywiście nie licząc Mariah i All I want for Christmas:D)



Merry Christmas!:*

3 komentarze:

  1. nawzajem! ;* radosnych kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również Wesołych Świąt :) :* Kochana Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę piosenkę, miałam okazję śpiewać ją na koncercie świątecznym :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx