10 grudnia 2011

LIKE A BAT - stylizacja

Hej! Ostatnimi czasy mam problem z dodawaniem wpisów, bo mój laptop jest w naprawie, a zrobić coś na moim ślicznym, zielonym cudku (które btw chodzi jak krew z nosa;D) jest prawdziwym wyczynem. Teraz pisze prawie że do góry nogami haha :D

Dziś połączenie na co dzień z "litami" ;-) Mam nadzieję, że się podoba!

p.s SPECJALNIE DLA WAS UTWORZYŁAM ZAKŁADKĘ "TRWAJĄCE KONKURSY" ;-) Aktualnie jest jeden, więc zapraszam;-)

buziaki;*






buty - stylowebuty.pl
leggisy -h&m
tuniko-sweterek - Chińczyk
kopertówka - asos
kolia- h&m

17 komentarzy:

  1. Piekne foto !
    Kto ci robił naq ?

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie:) jak zawsze Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty :) O i widzę mój naszyjnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te buty, są genialne. Ja mam w kolorze czarnym, ale zdecydowanie brakuje mi jeszcze kilku innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty, kopertówka i naszyjnik- love :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tuniko-sukienka boska <3
    boskie legginsy, byłam pewna, że to spodnie ;d
    koli zazdroszczę, cudo set ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Super naszyjnik! Lubie takie zestawy np. tylko w dwóch kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne butki:)

    zapraszam na rozdanie 100zł do wygrania:)
    wwww.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ten tuniko-sweterek jest super:) btw uwielbiam te chińskie przybytki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się baardzo podoba <3 cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wyglądasz :) uwielbiam te buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buciki:)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy stosujesz hennę na brwi :)? Są takie wyraziste. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx