31 grudnia 2011

Sylwester vol 3 - propozycja na sylwestra - skórzana nabijana nitami sukienka

Yesterday I showed you 2 propositions of New Year's Eve outfits. Now I'm showing you something between two previous ones. Leather dress from Strdadivarius with the same accesories. How Do You like it?!

p.s I wish You a Happy New Year, a lot of happiness, a bit of injuries! Stay loved, healthy and wealthy! ;-)





FAN PAGE ALEX KLIK



LUBISZ MÓJ BLOG? DODAJ DO OBSERWOWANYCH! WYSTARCZY CI KONTO NA GMAILU I GOTOWE ;-)


______________________________________________________________________________
Wczoraj zaprezentowałam Wam dwie propozycje na sylwestra:



1. Skórzana metaliczna sukienka "frędzle" KLIK
2.  Krótciutka czarna sukienka z falbankami KLIK


A dziś będzie coś pośrodku. Skórzana sukienka upolowana w Stradivariusie na przecenie za 99 zł. 
Jak widzicie dodatki są podobne albo te same - chciałam Wam pokazać, że z niewielu rzeczy można wiele wykombinować.
Na co dzień jestem zwolenniczką minimalizmu - niektóre zestawy, które prezentuję tak jak napisałam w dziale "o mnie" nie są zestawami, które noszę na co dzień tylko propozycjami dla czytelników. Tak mocny akcent jak skórzana sukienka zostałby jedynym gdybym chciałą wybrać się na imprezę. Jako że jest Sylwester to można poszaleć i pomieszać rzeczy, które normalnie założyłaby tylko odważna osoba. Skóra, cekiny, złoto, etc? :)
Pokażę Wam moją 3ią propozycję na dzisiejszy "bal";D 
Ja wybieram się na bal, będzie tam ok.400 osób, ogromna sala, mnóstwo jedzonka, picia, zabawy, Dj i orkiestra, wodzireje, CZEKOLADOWA FONTANNA ;D mmmmmmmm ;-)) żebym tylko mogła wstać z krzesła później!:-))


CHCIAŁAM WAM TEŻ ŻYCZYĆ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU, DUŻO POGODY DUCHA, PRZEPĘDZENIA WSZYSTKICH ZŁYCH CHORÓBSK, MIŁOŚCI I SPEŁNIENIA. :**












sukienka (dress)-stradivarius
szpilki(heels)-aldo
bransoletka(bracelet)-gift
kopertówka(clutch)-gift
kolczyki(earings)-f&f


Jak widzicie moja buźka miewa się coraz lepiej!:-) Nie jest jeszcze idealnie, zdjęcia też nie pokażą co końca prawdy przez lampę błyskową, ale najważniejsze, że wszystko mi schodzi. Może wejdę w 2012 rok z nadzieją na poprawę? ;-)

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx