7 grudnia 2011

FOCUS NA BROKATOWE BUTY - propozycje na sylwestra!

Grudzień - miesiąc ogromnych 'strat' finansowych - Święta, Sylwester... W całym tym bałaganie nie zawsze znajdujemy czas na zakupy i chodzenie po sklepach. Z pomocą przychodzą Nam sklepy internetowe, które kuszą promocjami i darmową dostawą.

Wybrałam kilka najciekawszych propozycji z różnych sklepów internetowych z butami. Co o nich sądzicie? Warto na takie postawić, ponieważ są szalenie modne w tym sezonie w każdej formie - czółenek, botków, kozaków etc ;-) Ja oczywiście myślę tylko o czółenkach/platformach, ale każdy wybierze co lubi.




Wolicie mocny akcent w postaci butów, a sukienkę stonowaną czy na odwrót?!



















 
 
\
                          KTÓRE WAM SIĘ NAJBARDZIEJ PODOBAJĄ? ;-)

10 komentarzy:

  1. te pierwsze mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wszyscy wystąpią na sylwestra w glitterach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie przepadam za Glitter'ami i w tym momencie pozostaje mi dodać owe czarne z www.sequinshoes.pl do tych ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zachwycam się tymi: http://www.riverisland.com/Online/women/shoes--boots/heels/black-glitter-peep-toe-wedges-604468
    A z Twojej notki 1 z deezee :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie sie podobają z deezee nr 2 ;) są cudowne, choc osobiście nie kupiłabym sobię gdyż własnie jak piszesz w poście jest zbyt wiele wydatków na tego typu przesyt, ale kto wie ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się 6 od góry, ale właściwie to wszystkie są cudowne *.*

    zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy, więc prosimy o obiektywne komentarze :)
    http://this-we-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys mialam brokatowe szpilki ale teraz jakos do mnie nie przemawiaja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Olu serdecznie dziękuję już wygrany modny zestaw w moim domu króluje .

    OdpowiedzUsuń
  9. wolę taki chunky glitter, wtedy dopiero wszystko lśni na maksa!;p

    i taguję cię do świątecznych pytań, bejb! u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx