2 grudnia 2011

LEOPARD & ME



Spodnie, płaszczyk i sweterek już wszyscy widzieliście, ale niestety w totka nie wygrałam żeby móc sobie pozwolić na milion ciuchów ;-) Niemniej jednak zawsze można je inaczej zestawić...

Zwyczajny zestaw na co dzień dla kobiet lubiących szpilki ;-)

A teraz lecę się uczyć, całuję!:*






buty(heels)- deezee
spodnie(pants)-zara
sweter(sweater)-c&a
torba(bag)-Chińczyk

2day just a normal set with leopard heels... You've probably seen these pants, this sweater and coat, but I hadn't won million dollars in lottery  ;-)) xoxox

18 komentarzy:

  1. Fajne te buty! takie z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pantery są rewelacyjne!!!Niezaprzeczalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł!
    Zapraszam na moje aukcje (tania odzież, już od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same buty,tylko że czerwone. Bardzo fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się nie podobają. Stylizacja fajne, ale buty jakos do mnie nie przemawiają. O ile zazwyczaj lubię panterkę, o tyle połączenie tych konkretnych odcieni do mnie nie przemawia.
    Pozdrawiam,
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie! Mocny kolor to jest to na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj jak ja kocham motyw panterki.... butki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wysokosc obcasa miazdzy:) ja osttnio nei przepadam za panterka...nie wiem chyba mi si eprzejadla;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi sie plaszcz i spodnie sa super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty:)panterka rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejny odważny zestaw :)

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx