20 grudnia 2011

Niebiesko mi.

Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw z granatową koszulą z H&M, którą upolowałam na wyprzedaży za 40 zł. Do tego ulubiona torba i ulubione spodnie. Połączyłam wszystko z jasnymi butami, bo ładnie komponowało się z płaszczem, którego juz nie uwieczniłam :)) Kolczyki piórka, które widzicie kosztowały 10 zł - w f&f(tesco) od kilku dni jest promocja, na biżu - 50%, więc pędźcie czym prędzej :-))
Koszula bardzo fajnie wygląda związana, ale niestety kiepsko powychodziłam na zdjęciach, więc zbyt dużo nie zobaczycie ;-)

Hey! 2day I prepared for you an outfit with h&m shirt (10euro!;o) and my favourite bag and pants. I've chosen bright shoes so it suited to my coat that I didn't place here. I hope you enjoy it ;*






koszula(shirt) - h&m %
spodnie(pants)-new yorker
buty(shoes)-promod
kolczyki(earings)-f&f %
torba(bag) - allegro

8 komentarzy:

  1. pięknie :) pasuje Ci taki głęboki kolor niebieskiego :) i torby zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki, a ich kolor bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj kupilam taka sama albo bardzo podobna koszule mojej siostrze na gwiazdke - tez za 40 zl ;] rewelacyjna przecena:) slicznie wygladasz powinnas nosic takie kolory - ja uwielbiam taki kolor...a Tobie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx