24 grudnia 2011

Christmas outfit - simple version. Świąteczny outfit!

Pokazywałam Wam propozycję na Święta jednak finalnie wybrałam wygodę, gdyż byłam jedną z 'gospodyń' dzisiejszego wieczoru. Wybrałam najnowszy zakup - spodnie ze Stradivariusa za 89,90 - bardzo wygodne, mogę nawet stwierdzić, że tak samo jak legginsy, ale trzymają w ryzach pośladki ;) Dostępne są różne wersje kolorystyczne, oczywiście chciałabym każdą z Nich, echh ;-) 

Koszulę widzieliście w poprzedniej wigilijnej stylizacji, kolię też. Nowym elementem są bliźniacze bransoletki - każda przeceniona z 30 na 15 zł w f&f.


Oczywiście kapcie są elementem wprowadzającym świąteczny nastrój ;) :P















spodnie(trousers)-Stradivarius
kolia(necklace)-h&m
bransoletki(cuffs)-f&f
koszula(shirt)-f&f
pasek(belt)-f&f


I showed you an outfit for Christmas before, but I had to change a comfortable one. I picked Stradivarius' pants (they're so comfy!), f&f shirt and my new jewelry - cuffs from f&f from bargain. I hope you like it - what do you think about my 'shoes';)?? Merry Cristmas dear ones! xoxo






12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory i masz świetne kapcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak! są Święta, "wszystkie kapcie dozwolone":D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te spodnie! Mam zielone i mocną chęć na resztę kolorów :) Twoje mają świetny kolor :) trzeba czekac na wielką wyprz w Stradim :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz:) podoba mi się bardzo biżu, makijaż a o kapciach to już nie wspominając :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz;) Super kapcie:D Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletki są świetne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych długich pięknych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmienić kapcie na szpilki i byłoby cudownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor spodni :) Podoba mi się biżuteria - bardzo na plus! No i włosy baaardzo pozytywnie! Jedyne co mi chyba nie pasuje (choć osobno bardzo fajny) to pasek, ale może na żywo wygląda inaczej :)

    Pozdrawiamy i życzymy Wesołych Świąt,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, piękna koszula! ;) ja tych spodni nie lubię, jakoś szybko się rozciągają i po pół godziny spadają mi z tyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny outfit ! Wprost ubóstwiam każdy jego element. A zwłaszcza zabawne papućki :D haha.
    Wieeelki plus za koszulę- uwielbiam taki styl.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !



    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx